12 augustus 2025, 01:23:09

1e ronde 2004

Gestart door Mandy, 5 februari 2004, 18:05:13

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

leuke foto's weer. Vooral die foto met het jonkie met het open bekje. Echt leuk

SDC:D

anika_en_spirit

Hoi Mandy,

Wat een droppies heb je dit jaar weer zeg.
Echt wel lief.
En ze groeien als kool !!   :P
Op de foto te zien word het inderdaad een cinnamon.
Want het lijkt alsof er wat bruinige veertjes doorkomen.
Ik hoop het voor je  :)

Groetjes Anika
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Karin

24 maart 2004, 22:33:09 #212 Last Edit: 25 maart 2004, 18:31:20 by kazoo
Yep, cinnamon, zo  zagen mij cinnamonnetjes er ook uit  ;D En steeds dacht ik het ook aan de kuifjes te kunnen zien, maar dat verschilde nog wel per valkje  ::) Ik ben benieuwd of het alledrie cinnamonnetjes zijn, dan hebben we een zusje / broertje van elkaar  ;D Heb je nog gehoord of de cinnamon geparelde witmaskers van vorig jaar allemaal popjes zijn ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nes

Hoi Mandy,

gave foto van dat jonkie joh  :) Daar moest je zeker wel vlug bij zijn  ;) Spannend of het nou cinnamons of toch gewone geparelde gaan worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die gewone geparelde net zo mooi vind  :)

Groetjes Nes.

Kolkkie

Hoi Mandy,

Wat een schatjes heb je toch weer zeg.

Als ik de foto's zo bekijk lijken het mij ook cinnamons te worden.
Ik ben benieuwd.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hoi mandy,

Wat een kanjers worden het al joh.
Ze zijn echt schitterend en die foto met het kleintje met zijn bekkie open is geweldig. hihihihii

Groetjes Daan

Andrea

Hoi Mandy,

Gaaf hoor 8)
Aan die close ups van de veren van het oudste jong kun je inderdaad cinnamon kleurtjes herkennen. Leuk als het zo is, dan kun je er zelf een houden.
Lijkt me zo wie zo moeilijk met al die jonkies, als ze naar hun baasjes mogen als ze oud genoeg zijn, dat ze dan weggaan. Ik kan me voorstellen dat je je er toch aan gaat hechten in die weken.
Ik ben ook helemaal gek op die mutatie. Vorig jaar zei ik, als ik er nog een valkje bij wil, wil ik een cinnamon geparelde witmasker of lutino.
Omdat Sparkle al gepareld is vind ik het toch leuk om er een lutino of wildkleur bij te krijgen, maar ik zie wel wat er gebeurd, de natuur gaat toch zijn eigen gang.  
 ;)
Maar ik smelt helemaal bij die jonkies van Jut en Jill, echt zo'n stoer gezicht die ene met het bekkie open. Super hoor...

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Mandy

Yip, ik weet het nu zeker, het worden cinnamons! ;D
Mooi hoor, maar gewone geparelde witmaskers vind ik ook mooi hoor, maar het is leuk als je er al baasjes voor heb wachten en dat je die blij kan maken. :)
Ik hoop dat ik over een poosje meer mensen blij kan maken, hé Mariska, Andrea en Sabrina, maar dat lijkt nog ff te duren, Ot&Sien vertonen weinig activiteiten mbt paren/broeden. :-/
Tja, ik kan ze niet op elkaar zetten en er een ei uit wringen, we zullen nog ff geduld moeten hebben... ::)

Het ei wat gisteren is gelegd door Bello is volgens mij gelegd door Thea, want die heeft er een hele nacht op zitten broeden. Overdag wil Pico erop broeden, maar het is niet van hem, dus er is nu veel ruzie tussen Theo en Pico en Thea en Bello. :-/
Gisteren heb ik nog gekeken bij de inmiddels 4 eieren van Rembo&Rembo maar ik kan zoals verwacht niets zien... ::)
Pino&Pipo, Suske&Wiske en Fred&Wilma hebben er nog niet zo'n zin in, misschien over een poosje, als wat beter weer hun goed doet, net als bij ons. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Geweldig Mandy, dat het alledrie cinnamonnetjes zijn ! Nu kunnen we gaan aftellen  ;D Ik heb al zo'n spetter thuis, maar helaas is die niet tam :

Dit is mijn Breezertje, het popje van Mystic. Grappige foto hè ?  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Ja mooi hoor! :P

Hier zijn weer foto's van de jongen van vandaag;

En dit is het oudste jong, inmiddels 17 dagen  :) ;

Nu is de cinnamon kleur wel goed te zien. ;D

Ik weet inmiddels wel zeker dat Thea eieren heeft gelegd en niet Bello, want Thea heeft er voor de 2e nacht op gebroedt en er ligt een ei bij. Theo heb ik nog niet in het blok gezien, maar ik weet dat hij het normaal wel doet, dus misschien binnenkort?
Of hij is een beetje gestresst, want Thea is erg fel, zo fel dat ze Pico in een teen heeft gebeten die ging  bloeden! :o
Pico en Bello zaten namelijk veel in dat blok en Pico is echt aan vaderen toe, die zat al in dat blok te broeden toen er nog geen ei in lag. Hij heeft wel regelmatig met Bello gepaard, maar zij heeft alleen nog geen ei gelegd. :-/

Henry

he mandy

nou wat leuk he als je zeker weet wat voor mutatie het is.
heb je mijn im nog gelezen?ik noem hem ..........sneeuw pareltje ;)

henry

Nes

Hey Mandy!

Gefeliciteerd met je 3 cinnamons  :) geweldig hoor!
Eindelijk geluk. En nieuwe baasjes voor de gewone witmasker geparelden vindt je vast en zeker snel! Daar ben ik van overtuigd. Want jij bent al behoorlijk beroemd in valkparkietenland  ;)

Groetjes Nes.

Mandy

Hihihihi je maakt me verlegen... :-[ ;)

Maar voor de liefhebbers, ik heb weer foto's! ;D

Dit is de oudste, inmiddels 19 dagen;

Dit is het 2e jong, 17 dagen;

En het 3e jong, 15 dagen;

Wat een lieve koppies hé. :P

Karin

Ach, wat een lekkere koppies  ;D Ik zie dat ze bij jou ook steeds precies op de ring poepen  :D Dat werd bij mij een probleem toen ze wat ouder werden en ik ze niet meer uit elkaar kon houden. De ringnummers waren al niet meer de lezen  :D Nou, de kooi staat hier al uitnodigend te wachten hoor !  :-*

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Stijn dc

hoi

wat een schattige moppies zeg. Echt lief, en ik krijg ook weer helemaal zin. NOu men roodruggenzijn gestart, nu de voliere af, en de valkjes mogen ook beginnen.

SDC:D