4 mei 2025, 04:08:05

Aanschaf

Gestart door Meissie, 22 juli 2011, 19:53:28

« vorige - volgende »

Meissie

Goedendag,

Wij hebben een tam valkje van ongeveer 7 maanden. Ze ziet er erg gelukkig uit en krijgt veel aandacht van ons. Omdat wij allebei 4 dagen werken denken we er aan een vriendje of vriendinnetje voor haar aan te schaffen. Het liefst nemen wij er een andere soort bij. We zitten te denken aan een bonte boer ook wel Senegalees papegaai genaamd. Voor ons is het aller belangrijkste dat ze samen plezier hebben en "door 1 kooi" kunnen samen.

Kan iemand ons hier over informeren? Ik heb al op internet gezocht, maar kan er vrijwel niets over vinden. We willen graag een weloverwogen beslissing nemen.

Vast bedankt voor ieders reactie!

Rianne

Ik heb even gegoogled naar Bonte Boeren en bijna overal staat wel dat je ze wel met een andere soort kunt houden, maar niet in 1 kooi.

Momo&Tito

hee wat leuk. het is zeker handig als er een andere vogel bij zou gaan. het beste is een valkparkiet maar een grasparkiet kan opzich heel goed samen met een valkparkiet. zorg dat er veel speeltjes zijn als dat kan. ik weet niet hoe groot de kooi is. veel plezier

groetje jonathan

Bello

Zet er gewoon een valkje van hetzelfde geslacht bij, daar maak je haar veel blijer mee.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel