19 april 2024, 06:04:32

*-*Amy's vriendjes*-* Rust zacht Ricky!!!

Gestart door Christine, 11 juli 2011, 13:42:48

« vorige - volgende »

Rianne

Als een gevonden dier bij een DA wordt gebracht, zal zo'n DA dat toch ook wel bij de instanties melden?

Christine

Citaat van: Rianne op  6 augustus 2011, 11:24:43
Als een gevonden dier bij een DA wordt gebracht, zal zo'n DA dat toch ook wel bij de instanties melden?

Geen idee.
Zijn die mensen wel zo slim?
Maar die vrouw die mij opbelde daar krijg ik geen reactie van.
Ik kan die blijven bellen, telkens krijg ik iemand anders aan de lijn. Ik vertrouw het niet meer. Achja, wordt afwachten.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Ik heb vandaag een reeks foto's gemaakt van de jongen maar nog geen tijd gehad voor ze hier te plaatsen.
Alles gaat goed met hun.
Alleen heb ik mijn twijfels over het jong dat koud was geworden van Miko&Tosca. Deze staat wel volledig in de pennen maar is een klein ukkietje.
Khalina en Lyna doen het super goed. Khalina is prachtig wit, alleen merk je nu al aan haar dat ze wat vuile plekjes heeft van in het nestje te zitten, en ze heeft niet eens al haar veertjes.
Lyna is ook enorm mooi aan het worden.
Dan heb ik een lutino (waar ik de staart wat gekleurd heb om deze uit elkaar te houden) waarvan ik aan het twijfelen heb of ik haar zou houden of de cinnamon lutino zusje van haar. Ze lijkt redelijk vuil tegenover haar zusje. Ik zal de knoop later moeten doorhakken.
Ik heb drie cinnamon bonte witmaskers waarvan ik het geslacht van laat bepalen. Ik wil een mannetje dat ik tegenover mijn lutino ga zetten.  ;D Het wordt dus afwachten wat ik ga doen. één van die lutino's blijven zowiezo hier.  ;) Ze zijn het laatste wat ik van Toby nog heb. Dus ja, ik kan daar moeilijk afscheid van nemen dus moet er zowiezo één jong van hun hier blijven en aangezien het alle drie lutino's zijn is de keuze moeilijk.

Dit was het dan! Volgende keer plaats ik foto's van hun.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Eindelijk een mail ontvangen maar het is niet wat ik verwachtte...

Hoi Christine,

Ik had je gebeld ivm Toby, ...na lang zoeken heb ik de mensen gevonden dat de
vogel hadden gevonden en het is NIET Toby!Het spijt me,dus hij is niet laatst in
kessel-lo gezien..nu kijk eens hier op kapaza want er zijn een paar vogels te
koop dat heel fel op hem lijken,succes nog!

Groetjes
............


Hoe kan zij nu weten hoe Toby er werkelijk uitziet in het echt?
Alleen ik kan dat weten, ze hebben dus een vogel gevonden en weten niet eens wat voor soort vogel het is? Wat is dat nu voor gezeur. >:(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

8 augustus 2011, 17:17:42 #64 Last Edit: 8 augustus 2011, 17:26:56 by Christine
Jongen Flutty&Freya
Alle vier prachtige parels en toch lijken ze totaal niet op elkaar.

Jong 1




Jong 2




Jong 3


Jong 4




Jongen Toby&Snowy
Alle drie lutino's
Maar toch zit er een rare lutino bij.
Op foto is het niet duidelijk te zien maar toch zit daar iets bruinig of vuil aan.

Jong 1 gewone lutino




Jong 2 gewone lutino (van deze ben ik aan het twijfelen of ik het zou houden of de andere lutino jong 3) (hiervan ga ik veertjes trekken)


Jong 3 vuile bruine lutino (hiervan ga ik veertjes trekken)


Jong van Jazzy&Baïsha

Jong, prachtige opaline lutino met lichte pareltjes


Jongen Angelo&Mochita

Khalina prachtige albino




Cinnamon of gewone bonte witmasker
Voor een cinnamon vind ik die toch iets te donker
Voor een gewone iets te licht...
Wie helpt mij? (hiervan worden veertjes getrokken)


Jongen Miko&Tosca
Jong 1 cinnamon bonte witmasker (van hem/haar ga ik veertjes trekken)


Jong 2 cinnamon witmasker


Jong 3 cinnamon bonte witmasker (ook van hem/haar ga ik veertjes trekken


Jong 4 mijn eigen Lynatje




Jong 5 cinnamon witmasker


Jongen Dario&Cathy

Jong 1 cinnamon


Jong 2 cinnamon


Jong 3 cinnamon opaline


Jong 4 cinnamon opaline


Jong 5 cinnamon opaline


Dit waren ze dan...
Mijn 24 jongen. ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

animallovertje

Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Christine

Ok, inmiddels is het foutje ook opgelost.
Er stond maar één foto van Lyna en haar broertje/zusje cinnamon witmasker jong 2 stond er niet op. ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Mooi mooi mooi  ;D

Ik kan niet wachten tot die van mij kuifjes, pennetjes en wangvlekjes krijgen.  ::)  :P

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Net even nestcontrole gehouden.
Ik zag ineens een paar gele veertjes achter een nestblok dat op de grond stond.
Wat bleek dat er een jong ergens van was geschrokken en er achter was beland.
Hij/zij is er met de schrik vanaf gekomen en dat merk je.
Ze had mijn vinger stevig vast toen ik hem/haar liet opstappen. Ik heb verder nog even flink gekroeld met het jong en heb het aan de ouders over gelaten.
Hopelijk heeft ie er niets van over gehouden.  :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Sorry meid, van het verschieten ben ik vergeten te reageren op jullie verjaardagswensen.

Bij deze: thx meiden!  ;) :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :D
Even een vraagje, ik vroeg me af of jij misschien weet hoe oud mijn Max is. Max is een zoon van Flutty en Fien, en is toen naar Wilma verhuisd. Omdat Wilma allergisch bleek te zijn, heb ik de valkjes die bij ons vandaan kwamen + partner (in dit geval Max) in huis genomen. Maar omdat hij geen ring draagt (volgens mij is hij van je tweede nestje, je hebt de jongen van de eerste ronde toch zelf gehouden) weet ik niet hoe oud hij is. Weet jij dat nog?