19 april 2024, 21:58:58

*-*Amy's vriendjes*-* Rust zacht Ricky!!!

Gestart door Christine, 11 juli 2011, 13:42:48

« vorige - volgende »

*Manon*


Caroline

Ze zien er super uit, Chrisje!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Zucht, ik heb even de twee nieuwe namen in mijn handtekening gezet.
Ik kan Sunny en Amy er niet uit laten...
En daar horen natuurlijk ook nog altijd Fien en Luna bij :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

*Manon*

tuurlijk horen Sunny en Amy erbij..

Lekker laten staan  :-*

Groetjes Manon

Christine

Vandaag nog eens foto's gemaakt van al de valkjes.
Wat is dit een klus zeg, ik ben dan wel twee keer naar de volière moeten gaan omdat ik er nog een paar vergeten was.
Hier de foto's!

Angelo


Baïsha


Bounty


Cahty


Christy


Dario


Diégah


Flutty


Freya


Gloria


Jazzy


Kobe


Lobke


Miko


Mochita


Mumble


Nicky


Ozzy


Ricky


Simba


Snowy


Timmy


Toby


Tosca



@Manon: je hebt gelijk, gewoon lekker laten staan :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

*Manon*

Het mag dan een hele klus zijn.... * vind ik ook altijd* .... maar ze mogen er zijn hoor je foto's!!

Vooral Ricky is erg leuk om te zien hoe hij lekker zit te dutten!

Groetjes Manon

Christine

Citaat van: *Manon* op 29 juli 2011, 18:52:22
Het mag dan een hele klus zijn.... * vind ik ook altijd* .... maar ze mogen er zijn hoor je foto's!!

Vooral Ricky is erg leuk om te zien hoe hij lekker zit te dutten!

Groetjes Manon

Flits ;D oogjes toe van men meisje ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Leuke foto's Christine!
Van de kleintjes en de grote.

T gaat goed daar precies. ;D

Christine

Citaat van: Sally op 30 juli 2011, 14:17:28
Leuke foto's Christine!
Van de kleintjes en de grote.

T gaat goed daar precies. ;D

Nee, het gaat hier slecht...
Gisteren ben ik stom en dom geweest. :'(
Ik heb de sluisdeur vergeten dicht te doen.
Toby is boven mij naar buiten gevlogen, heeft heel de dag rond gevlogen bij ons in de buurt, zelfs op volière gezeten.
Ik kon er niet bij, met net vangen ging ook al niet. :'(
Nu hoor ik hem niet meer... Ik weet het niet meer...
Gisteren de andere valkjes opgesloten in nachthok, buitenhok open gelaten maar toen was ie weg... Gisterenavond vloog hij nog rond in de buurt, nu nergens geen gekrijs of enig spoor van hem te vinden.
Ik voel me rot, het is mijn domme fout en die kan ik niet meer recht zetten...
Lieve lieve Toby toch, ik hoop dat Snowy het nest alleen aankan... :'( :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Deze middag vloog Toby hier nog in de buurt.
Ik ga zometeen een kooi nemen uit de kelder en daar een paar valkjes indoen. Als die veel lawaai maken hoor ik Toby misschien terug..

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

mariejj

Citaat van: Christine op 31 juli 2011, 15:23:53
Deze middag vloog Toby hier nog in de buurt.
Ik ga zometeen een kooi nemen uit de kelder en daar een paar valkjes indoen. Als die veel lawaai maken hoor ik Toby misschien terug..



Ik had hier een valkje in een tt kooitje gedaan, en daar een grotere kooi overheen gezet met de deurtjes open. Daar klom de losvliegende vogel in waarna ik de deurtjes dicht kon doen, want met een net vangen zal wel heel moeilijk worden.  :-\
Succes ermee!

Christine

Citaat van: mariejj op 31 juli 2011, 19:03:44
Citaat van: Christine op 31 juli 2011, 15:23:53
Deze middag vloog Toby hier nog in de buurt.
Ik ga zometeen een kooi nemen uit de kelder en daar een paar valkjes indoen. Als die veel lawaai maken hoor ik Toby misschien terug..



Ik had hier een valkje in een tt kooitje gedaan, en daar een grotere kooi overheen gezet met de deurtjes open. Daar klom de losvliegende vogel in waarna ik de deurtjes dicht kon doen, want met een net vangen zal wel heel moeilijk worden.  :-\
Succes ermee!

Ik heb hem nergens meer gehoord...
Ja, dacht hem te horen bij mensen, aanbellen maar hij was het niet... :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Wat zal je je verschrikkelijk voelen zeg...

ik weet hoe het voelt...

hopelijk vind je toby nog trug
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Sally

Hoi Meid, wat erg van Toby!
Ik hoop dat je hem alsnog vind.

Hoe gaat het met Snowy en haar nestje?

Christine

Citaat van: Sally op  1 augustus 2011, 21:10:39
Hoi Meid, wat erg van Toby!
Ik hoop dat je hem alsnog vind.

Hoe gaat het met Snowy en haar nestje?

Ik heb Snowy haar kindjes overgelegd: eentje bij jazzy&Baïsha gelegd en eentje bij Flutty&Freya.
De andere heeft ze nog steeds en ook haar pleegjong.
Dus van vier jongen naar twee jongen. Als dit niet gaat... ben ik verplicht om ze allemaal over te leggen en dat zou ik heel jammer vinden.
Ik heb dan ook de knoop doorgehakt voor mezelf en ga een jong van hun twee houden, zodat ik toch nog iets heb van hem. :-\
Hij laat wederom een leegte achter, eerst de zusjes Sunny en Amy en nu broertje Toby... Alleen Cathy en Christy blijven achter... :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**