mijn twee lieve border collie's

Gestart door mariska79, 10 juni 2011, 18:00:24

« vorige - volgende »

mariska79

Hier even twee van mijn lieve maatjes
dit is Luca hij is nu 7 jaar jong. Ongelofelijk onderdanig, en een echte knuffelbeer. Als het even kan ligt ie op schoot





En dit is Romy, Romy is als als zeer jong pup in een houten kist gezet. Toen we haar kregen was ze letterlijk bang voor alles,van een grassprietje tot aan een vogel die overvloog (uhm ja ook voor mensen en ander honden)
Ze is nu 5 jaar en alleen nog een beeetje wantrouwig naar vreemde mensen, maar als je een speeltje voor haar weggooi ben je haar grootse vriend!!




animallovertje

je hebt 2 prachtige honden!!! wat erg dat ze je jongste hond in een kist hebben gehouden, maar helemaal top dat je haar er zo bovenop hebt geholpen!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

hilde

Citaat van: mariska79 op 10 juni 2011, 18:00:24
Hier even twee van mijn lieve maatjes
dit is Luca hij is nu 7 jaar jong. Ongelofelijk onderdanig, en een echte knuffelbeer. Als het even kan ligt ie op schoot





En dit is Romy, Romy is als als zeer jong pup in een houten kist gezet. Toen we haar kregen was ze letterlijk bang voor alles,van een grassprietje tot aan een vogel die overvloog (uhm ja ook voor mensen en ander honden)
Ze is nu 5 jaar en alleen nog een beeetje wantrouwig naar vreemde mensen, maar als je een speeltje voor haar weggooi ben je haar grootse vriend!!







OOK EEN BORDER FANAAT

;D   ;D    ;D

cals

Hier ook nog een border fanaat (en de meeste mensen hebben 2 of meerdere borders want ze zijn verslavend ;D)
Groetjes van Carla

hilde

leuke honden
heb er 3
oudste wordt 12
dan eentje is 10 en jongste border wordt 5 maar deze heeft HD C helaas

kijk maar eens in het dagboekje van men honden onder mijn handtekening

mariska79

Ik had ook al gezien dat ik niet de enigste was met bc's  ;D
Wat mijn betreft de mooiste honden van allemaal  ;)


@cals, klopt je ziet niet vaak dat mensen er maar een hebben, helaas zie ik wel dat meerdere mensen ze nemen maar er maar weinig mee doen.En ja dan worden ze vervelend en of kwijnen de borders weg  :(

@hilde, ik had al wat foto's van jou boefjes gezien. Geweldig dat je ook sport met ze beoefend ;D Daar kunnen ze zo heerlijk moe van worden, dat is gewoon puur genieten

@animallovertje, Bedankt voor je compliment. Over romy haar eerste levensjaar kan ik een boek schrijven :-\. Maar het belangrijkste is dat ze geniet van het leven, je kan het gewoon zien in haar ogen  :D

Christine

Hier ook nog een border lover ;D
Heb der zelf twee:
Gino, reu 4 jaar oud
Iris, teefje net 1 jaar geworden. :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

cals

Citaat van: mariska79 op 10 juni 2011, 18:00:24
Hier even twee van mijn lieve maatjes
dit is Luca hij is nu 7 jaar jong. Ongelofelijk onderdanig, en een echte knuffelbeer. Als het even kan ligt ie op schoot





En dit is Romy, Romy is als als zeer jong pup in een houten kist gezet. Toen we haar kregen was ze letterlijk bang voor alles,van een grassprietje tot aan een vogel die overvloog (uhm ja ook voor mensen en ander honden)
Ze is nu 5 jaar en alleen nog een beeetje wantrouwig naar vreemde mensen, maar als je een speeltje voor haar weggooi ben je haar grootse vriend!!






Prachtige foto's van jou borders! En wat leuk zoveel border fanaten hier op het forum ;D
Hier ook even 1 foto waar mijn borders opstaan, samen met onze caafs die nu buiten wonen en Luna mijn 1ste valkje helaas overleden.
Groetjes van Carla

flitsdoravalkje89

10 augustus 2011, 12:27:25 #8 Last Edit: 10 augustus 2011, 12:30:29 by flitsdoravalkje89
Heeey een border collie lover.

Zelf ben ik fokster geweest van borders en ja ik heb ook sinds me 8ste het bc virus.

Heb je berichtjes nog niet gelzen maar dat ga ik zeker doen.

Heb zelf 2 borders waarvan 1 in de hemel :'(.
Allebij black and white. 2 teefjes.Charenity (des tijds 2 jaar)is overleden aan watervergiftiging zeg maar tijdens een zwem dagje. En charissa (5 jaar) is een super lieve lobbes. Die eigenlijk eerder een goldie is dan een bc haha.

( ik weet nie hoe ik foto's moet toevoegen anders had ik je ze laten zien )
http://c---harenity.hyves.nl/

Gr saskia

hilde

hier een recentere foto van men bc en jack



mariska79

@Hilde,
wat een mooie boefjes, ik weet niet wat het is maar bc vinden het altijd leuk om er mooi op te staan als er foto's worden gemaakt  ;D !!!!

@flitsdoravalkje89,
het valt mij ook op dat er hier veel bc lovers zijn ;D. ik heb geen hyves dus helaas kan ik jou foto's daar ook niet zien  :(
wat jammer dat er twee zijn gaan hemelen, maar zo lang ze in jou herinneringen zijn blijven ze altijd bij je  :-*