12 mei 2025, 01:47:29

Pootje gebroken door Da

Gestart door Inge90, 30 juni 2011, 16:57:25

« vorige - volgende »

Inge90

Ja, jullie lezen het goed. Door de dieren/vogelarts is het pootje van mijn 5weken oude valkje gebroken.
Ik wilde graag haar ringetje eraf, omdat ze er elke keer aan zit te bijten, en er blijft telkens vuil achter zitten. Hij dus aan het rommelen met eerst een tang, lukte niet, daarna nog een andere tang, en dus toen had hij het ringetje los. Gelijk kon Diva niet meer op het pootje staan... Gebroken... Hij heeft het gespalkt, en zei mij dat dat wel vaker kon gebeuren...
Nou dat had hij wel even van te voren mogen zeggen.
Iemand die hier helaas ook ervaring mee heeft?

Rianne

Gelukkig niet...
Sja, het blijven kwetsbare wezentjes en helemaal op die leeftijd. De DA zal het niet expres gedaan hebben. Nu maar hopen dat het goed gespalkt is.

*Esther*

Ik neem aan dat hij geen kosten in rekening heeft gebracht?!

Cherro

Dat is te hopen van niet zeg, ik zou in ieder geval geen geld betalen aan een pootjesbrekende dierenarts  ::)

Ik zit hier ook met Happy, die heeft ook last van zn ringetje, maar durf niet zo goed het er af te laten halen om bovenstande reden :-\

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Inge90

2 juli 2011, 19:33:04 #4 Last Edit: 2 juli 2011, 19:36:21 by Inge90
Gelukkig geen kosten in rekening gebracht nee... Dat moest er nog eens bij komen!

Ik neem aan dat de DA dit niet expres doet nee, vind alleen wel dat hij even het risico had moeten benoemen. Ik heb namelijk duidelijk aangegeven dat het mijn eerste vogeltje is, en dat ik er geen verstand van heb. Misschien had ik dan namelijk het nog iets langer aangekeken, en gewoon vaker haar pootje schoongemaakt...

Ben trouwens bij Feld geweest in Amersfoort, dit is wel een goede vogelarts toch?

*Esther*

Feld was een goede vogelarts.
Feld zelf praktiseert daar niet meer, alleen de praktijk heet nog wel zo.
Hoe de kwaliteit is, weet ik niet.