Oooooh wat erg! Ik heb Kaily ontstaart....!!!

Gestart door Sanna, 16 januari 2004, 02:35:32

« vorige - volgende »

Sanna

5 februari 2004, 03:07:25 #30 Last Edit: 5 februari 2004, 03:08:37 by Pepper
Eh?? Hallo? Dames?? :'( Willen jullie mijn naam niet zo ijdel gebruiken...  ;D :D

OK, verwarring ten top, maar ik denk dat we maar eens met foto's moeten gaan smijten Ilona, want iedereen heeft het volgens mij over iets anders...

Jenny, jij hebt me persoonlijk kennis laten maken met de ouders van Pepper en wel met Vito:

... en Punky:

Dusseh ... sinds wanneer zijn Focus en Ava de ouders van Pepper?? ;D Maar ik heb Focus en Ava wel bij jou thuis gezien, want die hadden toen net een nestje. En jawel, wildkleur + luttino (overigens, papa Focus is zeer waaks :D).

Nou Ilona, kom maar op met jouw foto's! Ik durf te wedden dat daar Focus en Ava op staan, en niet Punky en Vito (misschien dat je in de war raakte door de foto die in de handtekening van Jenny staat? ;))

Nou jullie weer! :P

Groetjes, Sanna

Targetta

Hallo Sanne,

Ja ja ik moet je gelijk geven Sanne, maar ik word dan ook al weer een dagje ouder, maar je hebt me geheugen weer terug gegeven, inderdaad is de mama van Pepper een grijze, vond het ook al zo vreemd ik dacht Ava is een lutino en Focus een grijze.
Maar in het begin kon ik het nog bijhouden welke baby valkparkiet van welke ouders waren, maar in de loop van de tijd heb ik natuurlijk verschillende nestjes gehad, en verschillende mensen die er ééntje kwamen halen.
Ik vraag altijd of de mensen nog een leuke foto willen sturen, het blijven toch altijd een beetje je kindjes.
Zo heb ik ook wel eens een e-mailtje gekregen met een mooi verhaaltje en foto erbij.
Toen dacht ik goh wat leuk zeg, maar wist totaal niet meer wie nou die mensen waren.
Toen heb ik maar een mailtje terug gestuurd, met sorry!!!, maar wil je even uitleggen wie jullie ook al weer waren.
Ze konden er gelukkig om lachen.

Vele vogelknuffels voor pepper en je geparelde (hahaha, ben even de naam vergeten).

Jenny........

pona

Hé wat jammer nu.
Dat ik niet door ga naar de volgende ronde.
Ik kan geen foto's meer laten zien omdat ik alleen die ene
heb van ava en focus die hier al staat.
Ik ben alleen maar in de war door die foto.

:D :D :D

Ilona
grtjs Ilona

Sanna

5 februari 2004, 12:32:52 #33 Last Edit: 5 februari 2004, 12:41:03 by Pepper
 :D Hahaha, heeeeeeeeerlijk als je toch gelijk hebt!  :D :D :D ;D

Enneh, Jenny ... die geparelde heet Kaily ;D

Sanna

Hehe, het is eindelijk gelukt foto's van dat beest der staart te maken die niet te veel bewogen zijn. Maar er zit al weer aardig wat staart hoor, zo na 3 weken! Ze doet goed haar best :D

Groetjes!

pona

Zo dat gaat hard, gelukkig dat het zo lekker op knapt.

Ilona
grtjs Ilona

Paul

Hoi Sanna,

De staart komt al weer heel mooi terug het ziet er al lang zo kaal niet meer uit :-)
Met een weekje zal het al weer een stuk langer zijn en bijna de ouwe grootte.
Gelukkig dat de veren terugkomen bij vogels als ze eruit zijn anders was het niet zo fijn geweest.

Groetjes, Paul

Sanna

:D Haha, nou Paul, dan was ze gewoon mijn kleine bijtje gebleven hoor! ;D