19 april 2024, 16:31:40

Groot nieuws ;o))

Gestart door Karin, 3 februari 2004, 01:45:33

« vorige - volgende »

Karin

Vandaag is het zesde jong in het tweede nest van Jazzy en Dizzy geboren !! Alle 6 de eitjes zijn uitgekomen !!! Wat zullen ze er een flinke kluif aan hebben om ze groot te brengen. Hier zie ju nummer 6 nog in het eitje zitten, maar die is dus vanavond uitgekomen. Het zullen weer allemaal pareltjes en cinnamon pareltjes zijn. Wat een moppies hè ?

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

suus

hoi karin,
ach gossie wat een lieverdjes zeg!
succes met het grootbrengen. Heb je al nieuwe baasjes voor ze of is het nog niet zover.
groetjes suzanne (1)
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Mandy

Gefeliciteerd maar weer! ;D

Gaat wel hard zo hé. Dit zijn echt succes nestjes voor zo'n jong koppeltje en bijna zonder problemen, heerlijk zeg!

Geniet er maar weer lekker van! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Cybergirlie

Hoi Karin,

Gefeliciteerd met de kleintjes.Wat een schatjes zeg.
Echt heel veel succes en dat ze ook allemaal groot mogen worden.
Lief hoor. :)

Groetjes Cybergirlie

Stijn dc

hello

wat fijn dat alle eitjes uitgekomen zijn. en wat een succes ook voor dat jonge koppeltje, ze doen het echt wel goed!!

SDC:D

demi

hallo karin

gefeli meissie
echt een droppies..
altijd leuk he die babytijd...



groetjes diana w

Karin

Hoi Suzanne1,

Dank je ! Nee, ik heb nog geen baasjes. Wel een paar geïntereseerde.  Ik wil nog even wachten met alles vastzetten tot ze wat groter zijn. Maar mochten er mensen zijn die interesse hebben kunnen ze me mailen  ;D Mensen die al valkjes hebben krijgen voorrang  :)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Mandy, Stijn, Cybergirlie en Diana  :) Ik ben ook supertrots op de ouders ! En dat voor 2 tamme valkjes  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves