24 april 2024, 06:29:06

Handtekening

Gestart door Rivka, 20 juni 2011, 20:52:09

« vorige - volgende »

Rivka

Hallo,

Ik heb een vraagje:
ik heb al een foto onder mijn naam maar weet iemand hoe ik die foto ook groot onder mijn bericht kan zetten als handtekening?

b.v.d Groetjes Rivka

Landiej

Ga naar profiel (bovenin) > forumprofielinformatie en scroll naar Handtekening.

Ik heb zelfs niets in mijn handtekening staan, maar ik ga er vanuit dat je daar foto's kan plaatsen zoals je dat in een normale post doet.

Rivka

hallo

Bedankt voor reactie

ik dacht dus ook dat je daar wel foto's zou kunnen kopieren en plakken maar dat werkte niet    ???

In iedergeval bedankt

Groetjes Rivka

mariska79

Heb je al gekeken bij deze link,
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,16188.0.html

De foto moet wel al op internet staan b.v bij imageshack of photobucket.

Veel succes 

Landiej

Precies. Je kan de foto dus plaatsen zoals je dat op de rest van het forum ook doet:
1. je uploadt de foto naar photobucket/picasa/flickr/waardanook
2. je kopieert de url (link) van de foto
3. je plaatst de link hier op het forum tussen [ img ] en [ /img ] (zonder spaties)

Dan zou het goed moeten komen!

Rivka

Hallo landiej,
ik heb mijn foto op fotobucket gezet maar en hem met URL gekopiereerd maar ik weet je misschien ook waar dat [img] [imh] staat?? want ik heb het toen bij handtekening geplakt maar toen stond er geen foto onder mijn berichtje maar een link naar mijn foto  :P

ALvast bedankt en ook bedankt voor de reacties van iedereen

Groetjes Rivka

mariska79

als je op de fotobucket side ben, ga je op je foto staan, dan komt er een menu onder je foto, kies dan voor de IMG code met linkermuisknop. hij is nu gekopieerd. ga weer terug naar je profiel, en zet hem bij de hantekenigen vakje, let op zonder [ img ]    [ /img ].
als het goed is moet het zo lukken  ;D

Landiej

Die IMG code zet je er niet zelf nog eens bij omdat die er al bij staat als je die optie bij photobucket kopieert.
Als je een "kale" link/url hebt moet je ze er zelf dus nog even voor en achter plakken.
Wat óók kan, is hier op het afbeeldingen icoontje klikken (onderste rijtje met icoontjes in het schermpje waar je je bericht tikt, dan het tweede icoontje van links). Dan verschijnen de img tags en moet je de url tussen ] en [ plakken. Hoop dat het nu gaat lukken!

Citaat van: mariska79 op 23 juni 2011, 05:07:27
als je op de fotobucket side ben, ga je op je foto staan, dan komt er een menu onder je foto, kies dan voor de IMG code met linkermuisknop. hij is nu gekopieerd. ga weer terug naar je profiel, en zet hem bij de hantekenigen vakje, let op zonder [ img ]    [ /img ].
als het goed is moet het zo lukken  ;D

Rivka

Hallo!

ik heb het gedaan en nu even kijken of er een foto onder dit bericht je staat ;)

Ik heb de [img] [img] weggedaan

Groetjes Rivka

Rivka

...[/img]

Er staat nu een link..

Naja ik laat het hier maar bij want verder weet ik het ook niet meer  :P

Heel erg bedankt voor de hulp

Vg Rivka

Landiej

Die img tags moet je er dus wel laten staan.
Alleen als je de link kopieert die Mariska beschrijft hoef je ze er niet bij te zetten, want die staat er dan al!

Dus de link met die img tags ervoor en erachter, en dan moet het goedkomen.

Rivka

Bedankt!

ik heb nu de [img] tags laten staan en kijken of het lukt en zo neit dat is dan jammer  :P

In iedergeval bedankt  :)

Groet Rivka

Rivka

Jaaa gelukt!!

Heel erg bedankt allemaal !!
Groetjes Rivka

mariska79

Yee-haw,
Ik zie een handtekenig!!!!!!
Hele leuke foto!!

Rivka

Bedankt!

Die van jouw is ook heel leuk! ;D

Ben blij dat het gelukt is  :D

Groetjes Rivka