23 juli 2025, 16:30:32

De valkjes van Karin

Gestart door Karin, 3 februari 2004, 23:59:09

« vorige - volgende »

Karin

Dazzle zit zo liefjes op haar eitje te broeden :

Overigens last ze wel een pauze in als ze lekker rond mag vliegen en als er trosgierst aan komt  ;D Ze doet erg haar best en ik hoop dat ze dat ook gaat doen als ze eind dit jaar het "in het echt" mag doen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Karin,

Dat is weer echt een hele schattige foto zo met Dazzle op de eitjes echt prachtig om haar zo te zien zitten :-)
Jammer dat de eitjes niet echt uit zullen komen maar het is in elk geval een goeie oefening :-)

Groetjes, Paul

Karin

Lief hè ? En ach ja, oefening baart kunst  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

14 juni 2004, 03:23:33 #303 Last Edit: 14 juni 2004, 03:25:15 by kazoo
Gisterenavond heeft Dazzle er weer een eitje bij gelegd. Je ziet dat er een klein beetje bloed op zit, maar dat is het eerste eitje wat ze gelegt had, het tweede heeft gelukkig minder bloed :

Even eitje goed leggen :

En broeden maar weer  ;D

Even later lag het eitje al weer beter hoor  ;D Nou Mandy, ben je niet een beetje trots op je kleine meid ?  ;D En wie weet, dit najaar mooie cinnamon bont geparelde jongen als het een beetje mee zit ! Magic en Cookie hebben beide 50 % kans op split bont. Ik hoop dat ik het ga zien als ze uit de rui zijn, net als hun vader Jazzy.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

CitaatNou Mandy, ben je niet een beetje trots op je kleine meid ?

O ja dat ben ik zeker! ;D
Hartstikke mooi joh, wat een mooie lieve foto's! :P
Het is inderdaad een goeie oefening. Hopelijk krijgt ze over een half jaartje mooie jonkies! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hoi

mooie foto's. Het is in ieder geval eengoed teken dat ze nu al goed broed. Hopelijk krijgt ze pracht van jongen later.

SDC:D

Karin

Er liggen inmiddels 3 eitjes, en ze komt echt niet meer uit de kooi  ;D Ook valt ze behoorlijk aan, dus ik laat haar lekker zitten. Goed moedertje  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Het is een beetje stil geweest rond mijn dagboek  ;), maar er is niet veel spannends gebeurt, alleen maar nog meer onbevruchte eitjes van kazoo-Luna en kapotte ( ook onbevruchte ) eitjes van Mystic-Breezer. Zodra ze nu van de eitjes af gaan haal ik de broedblokken weg en krijgen ze weer een half jaar rust. Driemaal is scheepsrecht toch ?  ;D

Gisteren heb ik Dimple in de volière van Dazzle-Magic-Cookie gezet. Ze was er al 2 keer stiekem ingekropen, maar nu ging ik alle kooien en flinke schoonmaakbeurt geven en dat was meteen een goed moment. Dan kan ik haar kooi alvast klaar maken voor de vakantie in september. Het is eigelijk de bedoeling dat Dimple uiteindelijk met Switch in de volière van jazzy en Dizzy komt, maar daar wacht ik mee toch Jazzy en Dizzy gebroed hebben. Die zet ik dan eerst met een broedblok in een kleinere volière en dan zet ik Dimple en Switch in de ronde volière van jazzy en Dizzy. Als die uitgebroed zijn zet ik ze weer terug. Ik denk als ik ze er nu bij zou zetten dat het mis zou gaan, want Jazzy is erg territoriaal.

Hier een foto van Dazzle-Magic-Cookie-Dimple. Een beetje donker, maar ik heb hem vannacht genomen. Je ziet dat ze zich meteen gingen oppoetsen. Dat zielige plukje staart wat je ziet is Cookie  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Deze foto heb ik pas geleden van Dimple gemaakt terwijl ze haar eerste douche kreeg... Vond ze heerlijk  ;D Lief hè ?

groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En hier nog één, die spikkeltjes zijn de waterdruppels  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

wat is het toch een lieffie he?!
Ik vind 'r echt heel mooi!
Mag ie trots op zijn.
Groetjes bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Ben ik ook zeker ! Ze is ontzettend lief, maar heeft ook zeker haar kuren  ;D Ze kan heerlijk bij je knuffelen, maar alleen als zij het wil, en als ze lekker op haar uitkijkje zit te dutten die tegen de grote volière aan hangt en ik wil haar eraf halen kan ze flink bijten  :D Dat heeft ze vast bij Mandy geleerd, want Dazzle is precies zo. Hartstikke knuffelig maar met een zeer sterke eigen wil en ze kunnen flink van zich af bijten  :D :D :D Is dat ook een beetje jou karakter Mandy ? ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Stijn dc

hoi

mooi valkje is dat zeg. Lief als je zo ziet genieten van hun eerste douche :)

SDC:D

Kelly Stark

Hoi Karin,

Het is echt een prachtvalkje  :-*
Ons Luca doucht niet zo graag hoor. Treesje zit ook zo te douchen en Luca, die zit er precies bij alsof ik hem mishandel. Die doet heel soms zijn vleugels open, ik denk gewoon omdat hij Treesje dat ziet doen.  :-/ Vreemd, maar niet iedereen houdt van water he.

Misschien als het weer wat beter wordt en wat warmer, dat hij het wel verfrissend gaat vinden.  8)
Groetjes Kelly
Kelly

Karin

Dank jullie wel  ;D En Kelly, probeer een boven Luca te vernevelen, dus niet direct op Luca. Vaak vinden ze het minder erg als het van boven komt  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves