19 april 2024, 22:26:43

zomer

Gestart door diana33, 4 juni 2011, 22:07:43

« vorige - volgende »

diana33

ik wil graag mijn valkje meenemen naar buiten als het lekker weer is en wij ook buiten zitten. maar kan dat altijd? ook als het waait zoals vandaag? diana

Landiej

Je bedoelt met kooi en al?
Extremen zijn nooit goed: niet te veel wind, maar ook niet teveel zon.

diana33

Ja met kooi en al. Wilde hem eerst vrij laten zitten buiten maar dat kan niet. Maar dan zet ik hem zoveel mogelijk uit de zon en wind. Dank je wel

Cherro

Wat je ook kunt doen is, als je niet echt schaduw/zonplekjes hebt, om ff een groot wit laken over je kooi te hangen.

Die kun je aan de kant waar de zon is doen, en dan de andere kant openlaten zodat je valkje wel alles gewoon kan zien.
Doen wij hier ook als we de kamervoliere naar buiten rollen en werkt super :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

marie

Hallo,

Ik heb hier ook een mooie kooi voor buiten. Zeker ruim genoeg. Maar wij hebben ook een kat. Zou die het niet wagen om eens uit te halen door de tralie naar onze Flip?
!!!Flip!!!

Landiej

Wij hebben een poosje op katten van vrienden gepast. Die zaten in een aparte kamer, maar af en toe mochten ze een paar uurtjes bij ons zitten en spelen.
Dus konden ze ook bij de kooi komen. Ze waren natuurlijk erg geïnteresseerd en moesten constant in de gaten gehouden worden. Dat is dus erg belangrijk! Nooit je kat en vogels alleen laten, want je weet niet wat er kan gebeuren. Vooral niet als je kat niet aan de vogels gewend is.