28 maart 2024, 12:24:52

Fotowedstrijd - juni & juli 2011

Gestart door Sanna, 4 juni 2011, 11:24:36

« vorige - volgende »

Aktie-foto

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8

Sanna

4 juni 2011, 11:24:36 Last Edit: 15 juni 2011, 22:28:34 by Sanna
De komende fotowedstrijd zal een beetje anders gaan dan jullie gewend zijn, omdat ik de maanden juni en juli ga combineren. Heel simpel, omdat ik eind juni nog steeds in Frankrijk zit en dus geen fotowedstrijden kan sluiten, openen of cadeautjes kan maken ;D. Dus...

Het thema voor de fotowedstrijd van juni & juli is:

aktie-foto


Eigenlijk komt iedere foto waarop aktie gesuggereerd wordt voor deze wedstrijd in aanmerking: een valkje in de startblokken om weg te vliegen (of alleen nog maar de pootjes... ;D), ravottende valkjes, macho-gedrag, poetsende valkjes... Ik zou zeggen, leef jullie uit.

Let wel op! Omdat ik 17 juni op vakantie ga moeten de inzendingen uiterlijk 15 juni binnen zijn.

Stuur je foto dus vóór 15 juni naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com. Foto's hoeven niet verkleind te worden, bewerken mag maar hoeft niet.

Let erop! 1 inzending per persoon...

Veel succes maar weer!


Foto 1



Foto 2



Foto 3



Foto 4



Foto 5



Foto 6



Foto 7



Foto 8





Sanna

Beste mensen, denk even aan de fotowedstrijd. Jullie hebben nog een paar dagen om in te zenden. Tot nu toe heb ik maar 1 inzending binnen... :(

Sanna

De inzendingen tot nu staan er alvast. Als je nog wat in wilt sturen heb je tot woensdag. Daarna komt de poll online.

Sanna

We hebben toch weer een leuk aantal inzendingen gekregen deze maand(en)! :D Dus jullie mogen vanaf nu allemaal stemmen. De poll staat open tot eind juli. Heel veel succes allemaal! Ik zie het allemaal wel ná mijn vakantie ;)

Groetjes, Sanna

Sanna

Er is weer een winnaar bekend met een geweldig leuke aktie-foto. Benieuwd wie het is? Kijk dan gauw hier:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12057.msg700626.html#msg700626

Van harte gefeliciteerd!

Groetjes, Sanna