|
Pagina's: 1 [2]
|
|
|
Auteur
|
Topic: Wildkleur valkpariet Pip weg :( (gelezen 568 keer)
|
Rianne
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Forum Junkie!
|
Mijn tamme valk destijds was uit de voliere ontsnapt, werd gelukkig weer gevonden, maar beet de vinder ook vol in zijn hand. Ze zijn natuurlijk uit de vertrouwde omgeving vandaan en lijden onder stress.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Downundah
Kleuter valkje

|
Hey, zo... Dat is wel spannend. Begrijp dat je op het puntje van je stoel zit. Ik zou denk ik wel gaan kijken. Je blijft toch met de vraag zitten of het hem is of niet en als je niet gaat kun je misschien spijt krijgen. Coco is nu sinds 20 mei weg en ik kijk dagelijk op Amivedi. Ook buiten kijk ik vaak nog of ik toch niet iets zie/hoor. Vandaag nog een vogeltje zien vliegen dat erg op een valkje leek. Vanuit het woonkamer raam, altijd te laat om te reageren want als ik buiten sta zie ik niets meer. Het blijft je bezig houden he? Ik vroeg me ook al af hoe zo'n valkje nou reageert na al die tijd buiten. Idd de stress zal een behoorlijk invloed hebben op het gedrag.
Succes en hoop dat het jullie Pip is.
Gr Tanja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pipje123
Puber valkje

Geslacht: 

|
Jammer genoeg werd ik de volgende dag gebeld door de vrouw van amivedi dat de vogel was opgehaald en het deuntje wat hij zong was hand in hand kameraden, van feyenoord..
Ik denk dat een goede leer voor de volgende keer is dat je je vogel altijd moet ringen dan komt er een stuk meer duidelijkheid als iemand hem vind.. wel jammer dat wij dat nooit hebben gedaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 [2]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.097 seconden met 19 queries.
| |
|