28 maart 2024, 09:58:27

toch even officieel doen...

Gestart door liana1982, 31 mei 2011, 23:15:38

« vorige - volgende »

liana1982

hoi allemaal

ik had me hier een maand of 2 geleden aangemeld met de reden dat wij de valk van oma op logee (gebroken heup en in ziekenhuis revalideren) hadden en die aan het niezen was...

oma is inmiddels weer thuis en wil dus eigenlijk kareltje niet meer terug omdat hij erg veel schreeuwt en haar bijt en bende maakt... dus vroeg ze of wij kareltje wilden houden.

inmiddels weten wij dat kareltje geen man is maar een vrouw en heb ik haar omgedoopt tot KiKi....

ze is zoo onwijs lief en leuk hier. geeft kusjes en wil graag bij je zitten. alleen blijft ze bang voor handen helaas, maar dat komt hopelijk ook wel goed ze is net een jaar.
MEET KiKi






officieel heeft mijn mannetje nog geen ja gezegd maar aangezien hij het zo onwijs leuk vind en ze nu nog steeds rustig te houden is als hij nacht dienst heeft gehad heeft hij nog niet gezegd dat ze weg moet wat ik eigenlijk ook niet meer verwacht.

na lang zeuren om een valkje toch eindelijk 1 in huis haha..

nu eidelijk kan ze weer een beetje vliegen en vind ik dat fijner in huis.
aan een pootje mist ze 2 tenen maar daar red ze zich heel goed mee.

er loopt hier ook nog 1 kat en 2 Parson Russell terriers in huis en met de kat gaat het redelijk goed... maar de honden houden wel van een vers vogelenhapje. ook staan hier nog 2 aquariums zoetwater visjes.....

zo... oh ja ik ben 28 en woon samen met me vent in amsterdam-oostzaan haha geloof dat dat het wel een klein beetje was...

meer vragen stel ze gerust..... groetjes liana en de beesten bende