16 juni 2024, 01:53:03

juiste kooi?

Gestart door sabina, 3 juni 2011, 02:36:05

« vorige - volgende »

sabina

3 juni 2011, 02:36:05 Last Edit: 4 juni 2011, 21:34:57 by Sanna
Hoi allemaal.

Ik krijg binnekort ons eerste valkje genaamd Kiki, ze is nu ongeveer 5 weken en komt by ons als ze zelfstndig is.
Nou heb ik deze kooi overgenomen van marktplaats en vroeg me af of hy geschikt is voor ons valkje.. ;D
link marktplaats
uiteraard doe ik er nog wat speeltjes enz in.

Groetjes...

Rianne

Hey,

dat is een goede kooi hoor, heb ze zelf ook gebruikt. :)

mariska79

Deze kooi is zelfs groot genoeg voor twee valkparkieten  ;D
lol

Sanna

Ik heb 5 valkjes in zo'n voliere gehad.

Groetjes, Sanna

foatum

Nadeel van deze kooi vind ik persoonlijk dat hij wel erg hoog is maar niet erg breed, vogels vliegen redelijk horizontaal en niet omhoog of naar beneden.

Cherro

Een nette kooi en zat ruimte voor 1 valkje (ik vind hem persoonlijk, *lol* zelfs te groot voor 1 valkje, 2 past daar nog mooier in ;D )

Foatum, dat is misschien wel zo, maar anderzijds, de meeste valkjes vliegen toch wel regelmatig los dus dat compenseert zich wel.

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Rissiejjj

Heb zelf ook zoiets.
En is inderdaad lekker ruim!.
Er Slapen bij mij 6 Valkjes in (worden minder, maar heb nog jongen zitten) maar daar tegenover staat dat ze daags heel vaak eruit zijn.
Want ook voor 1 valkje, vleugeltjes strekken kan niet goed in zo'n kooi, in geen enkele kooi volgens mij.

sabina

Hoi rissiej ben het helemaal met je eens.

Het is ook de bedoeling dat hy alleen in de kooi zit als er niemand is, dat is dus vooral snachts en als ik weg ga.
Hij zal dus gewoon helle dagen kunnen vliegen aangezien ik parttime werk en me moeder dan op me dochtertjes past dus ook dan mag hy gewoon uit zn kooi.

erg bedankt voor jullie reactie