19 april 2024, 01:49:00

Hoeveel vogels passen?

Gestart door Rissiejjj, 26 mei 2011, 17:20:27

« vorige - volgende »

Rissiejjj

Hoeveel vogels passen op 1 (onder)arm?
Eventjes kijken:
4 vogels, JA dat past!
vlnr: Pareltje, Plucky, Ricky en Lucky

5 vogels dan? JA ook dat past!
vlnr: Klunsje, Pareltje, Plucky, Ricky en Lucky

6 Vogels dan misschien? JA ook dat past!
vlnr: Shadow, Plucky, Pareltje, Klunsje, Ricky en Lucky

Nou nu is het over toch? maar nee, 7 PAST OOK!
vlnr: Shadow, Plucky, Pareltje, Klunsje, Ricky, Dondertje en Lucky!


Veel vogeltjes momenteel hier, voor 1.5 tot 2 week terug is hier een nestje aanbeland, 4 vogeltjes!. Zijn hier verder met handopfok grootgebracht om prive redenen.
Van deze vogeltjes zullen Shadow en Plucky zaterdag vertrekken naar hun nieuwe huisje, Zij zijn reeds zelfstandig.
De rest blijft hier wonen en gaat zodra de voliere klaar is verhuizen naar de voliere, op Clowntje en Lucky na!.
En huh, Clowntje mist op de foto, inderdaad, die helpt mij veel liever met foto's maken dan tussen die kleine schreeuwlelijkjes te zitten. Die had zichzelf dus het mooiste plekje gegeven, lekker rustig op mijn andere hand.

Vandaag is ook de laatste vogel uitgevlogen, kleine dondertje!.
Geheel onverwacht, omdat ie de veren nog niet eens fatsoenlijk heeft zitten, maar toch, kwam vrolijk naar mij toegevlogen. Elke vogel op de foto kan dus inmiddels vliegen!:D

wiesje73

Haiiiiii

Las net je mail  ;)
Een arm vol met vogels is dat niet leuk haha en t past ook nog ;D
Wat hebben ze allemaal leuke namen gekregen was vast een hele klus haha.
Ze zien er mooi uit allemaal maar de kleine lucky is voor mij natuurlijk extra leuk om te zien ;)
Wat zullen ze het straks fijn vinden in de volière  ;)

groetjesssss

animallovertje

Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

cals

haha ....dat is echt grappig 7 valkjes op je arm ;D, leuke foto's!
Groetjes van Carla

carco

Leuk  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rissiejjj

Plucky en Shadow zijn inmiddels verhuisd.
Ze vermaken zich prima in hun nieuwe huisje, zojuist foto's gekregen en ze zien er heel tevreden uit:D.

Klunsje zou bij mijn broer gaan wonen, maar die is gisteren meteen weer mee terug gegaan.
Zijn vogels bleken niet zo tam meer, en dit had een negatieve invloed op Klunsje.
Heb hem/haar dus direct weer mee terug genomen en hij moet even het vertrouwen weer winnen in mij.
Maar ging zojuist alweer uit zichzelf bij mij zitten. Ook is die weer vrolijk.
Naar verwachting begin ik volgende week met de bouw van de voliere, dus dan kunnen de vogeltjes binnenkort naar buiten verhuizen.

Er blijven dus 6 van deze vogeltjes hier wonen, al vraag ik me af, is het wijsheid 3 vogels uit 1 nestje te hebben?
Ivm verwantschap etc?
Clown, lucky en Klunsje zijn allen onverwant van elkaar.
Maar Pareltje, Ricky en Dondertje komen uit 1 nest maar zijn wel weer allemaal onverwant aan de bovenste.
Is dit wijsheid om dit groepje te houden of niet?

wiesje73

Haiiiiii

Wat jammer hè van klunsje, jammer dat je broer zijn valkjes verwildert waren.
Maar gelukkig krijgt klunsje het vertrouwen weer in je terug das het belangrijkste.
Over het verwantschap kan ik je geen antwoord geven heb geen idee mischien dat er iemand reageert die daar meer over weet??
Heel veel su6 met je volière en tzt wel even laten zien hoor met foto's ;)
geef je kleine lucky een kussie van mij?
Gaat goed met m hè!
Appart hè dat ie zwarte veertjes terug krijgt ;D

Groetjes Wiesje


liana1982

heey een bekende van het HF hier...

wat een gave foto's 7 valkjes op je arm... ik moet het er maar met 1 doen hahaha ;)