Foto's worden gebruikt op MP

Gestart door Larissa, 26 mei 2011, 16:49:07

« vorige - volgende »

Larissa

Hey hey

Ik wou even melden dat mijn foto's gebruikt worden op MP voor advertentie's.
Ik heb deze gene al gemailt maar hou het in de gaten dat het misschein wel niet diegene zijn eigen valkjes kunnen zijn

Zie advertentie en mijn handtekening

http://dieren.marktplaats.nl/vogels-parkieten-en-papegaaien/451817832-gezocht-bevruchten-eieren-voor-valkparkiet.html?fromAuth=1&mtype=2&fta=&return=eJwlytEKgzAMheF38d5Wx1BIH2ZkM9hg2gYTBjL27isMzs3PdxBm%252BDBMyWCeFhg2NhW8HuxUhM1TdleI8WhKNRQ8D%252B%252BObqFK3JhOqmOfN3pSbr3iu%252B0kNmq%252FMvmfFZV2RO78ut%252FWkL3IkL4%252FAugtSw%253D%253D

animallovertje

hopelijk verwijderen ze je foto... lijkt me heel vervelend als ze jouw foto's met jouw valkjes erop zomaar zonder te vragen gebruiken op marktplaats!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Rissiejjj

Jeejtje, dat vind ik niet normaal zeg!.
En wat als die beste man eitjes krijgt en helemaal geen koppel heeft, bedoel, dan had hij ook foto van zijn eigen koppel neer kunnen zetten.
En sowieso, andermans foto gebruiken gaat nergens over.

Foto van mijn hond is ooit een keer gebruikt in een Te koop advertentie, kreeg toen al reacties waarom ik mijn hond weg zou doen:O

Larissa

Dat bedoel ik, het is ook nog eens geen koppeltje maar 2 popjes mijn Rain en Gispy  :'(

Ik hoop voor die gene dat die zich vanavond nog de foto verwijdert anders gaat er een melding uit naar MP en ik ga me foto's van af heden merken

groetjes

Rianne

Al zou ik zoiets zien, maak ik er melding van bij Marktplaats. Of er moet bij staan, 'het is ongeveer hetzelfde valkje als op de foto', want dan wordt er niet gesuggereerd dat het een eigen vogel is.

Larissa

Hoi Rianne

Ik kan dus het beste een melding nu al doen bij MP ?

Groetjes Laris

Rianne

Ja, dan krijgt de adverteerder een bericht dat zijn advertentie is verwijderd wegens het schenden van de regels. Doen ze het de volgende keer niet meer ;)

Larissa

Dank je  :-*

Pffff bijna alle foto's weer terug en met merkje

Larissa

Hoi Moderator's

Dit topic mag opslot, want de advertentie is verwijdert van MP

Dank jullie voor de tips en adviezen

Larissa