12 mei 2025, 04:13:37

geurkaasen

Gestart door diana33, 22 mei 2011, 18:57:11

« vorige - volgende »

diana33

kan ik gewoon een geurkaars aansteken in de woonkamer? mijn vlakje staat daar namelijk ook maar ik weet niet of dat ze er tegen kunnen. ik hoop dat iemand hat weet.

Cherro

Rook is zoiezo niet goed voor mens en dier ;), maar een kaars die normaal brand zal weinig rook veroorzaken, behalve bij het aansteken even en het uitblazen.

volgens mij maakt het dan ook niet uit of het een geurkaars is of een gewone kaars.
Wij hebben de kaarsen zelden aan eigenlijk, en heel soms een geurkaarsje, maar durf t niet te zeggen verder.

Wierook is dan wel zoiezo schadelijk omdat het rook afgeeft.

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Jeroenw

oke ook bedankt voor de tip ik branden weleens wierook  :-\
niet meer doen dus .ik dacht dat wierook niet schadelijk was

Cherro

Ik stak vroeger ook vrij veel wierook af, en af en toe zal heus geen ernstige gevolgen hebben, maar rook is rook, en rook is ten alle tijde schadelijk of het nu veel of een beetje is lijkt mij ;).

Het is toch een verbrandingsproces.

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Hermien

Zelf brand ik nooit kaarsen, omdat ik bang ben dat ze er te dicht bij komen en zich zullen branden. Overigens heb ik nooit kaarsen in huis, want mijn valkjes willen daar graag aan knabbelen en dat lijkt mij pas ècht ongezond.

Cherro

Wanneer de vogels los zijn hebben wij nooit kaarsen aan.
En de kaarsen die we hebben zitten in lantaarntjes, dus erbij kunnen ze hier zoiezo niet ;)

Ik moet er niet aan denken dat ze zich branden. :-\