29 maart 2024, 08:01:56

bloed uit de neusgaten

Gestart door aaltjen, 12 mei 2011, 12:54:07

« vorige - volgende »

aaltjen

mij  vogel heef  bl;oed uit zijn neusgaten  kunnen jullie me even zeggen wat ik hier mee moet hij heef ook 4 eieren geleg groetje alie

mooi he

Landiej

Zitten er andere vogels bij?
Bloedt het constant of is het opgedroogd bloed?

aaltjen

nee  ik heb er i  het is al  over maar nu zit poety al meer als  4 weken op zij  eieren wat moet ik doen laten zitten of weg halen

mooi he

aaltjen

het was opgedroogd bloed?  maar nu de eieren wat moet ik nu anders gaat hij altijd naar een paren weken  er zelf weg maar nu niet

mooi he

aaltjen

 wat moet ik nu doen  ik ben  bang dat  zo dood gaat want  hij zit maar op die eieren

mooi he

Cherro

Laat hem maar even zitten, hij is gewoon aan het broeden, en dit kan soms even duren.

Als hij maar eet en drinkt, dat is het belangrijkste.
Wanneer hij uitgebroed is zal hij van de eitjes afgaan en dan kun je ze weghalen. eventueel een rooster onder in je kooi om te voorkomen dat ze t weer gaat doen ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

aaltjen

 het is gebeurt hij zit niet meer op zijn eieren wat duren het lang dit keer  maar  mensen  hoe doe jullie dat met de stokken  poety eet  ze stuk  ik denk dat alle vogel het doen maar  ik ben bang dat hij zijn poten pijn  gaan doen kooop je er wat voor of  laat je dat,  mij man zeg dat doen ze ook in de natuur hij geef voor mij al eens andere stokken er in ge daan  maar ze zijn  alweer  stuk  je kun er ook iets voor kopen zag ik  wie  kant mij even helpen  hij zat weer b net bij me  ik heb weer een lief vogels  maar als die op die eieren zit  maak dat je weg komt ;D  ik wil jullie bedanken voor het helpen

mooi he