28 maart 2024, 17:31:42

R.I.P Roeki

Gestart door Akkie, 8 mei 2011, 21:00:26

« vorige - volgende »

Familie of vrienden die op je valkjes passen moeten echt hun best doen.

Ja, helemaal mee eens.
9 (100%)
Nee, niet mee eens.
0 (0%)
Een beetje mee eens.
0 (0%)
Ik weet het niet.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 9

Akkie

8 mei 2011, 21:00:26 Last Edit: 8 mei 2011, 21:03:20 by Akkie
Ik had 2 lutino valkjes : Roeki en Kicky. Allebei vrouwtjes maar ze konden perfect met elkaar om. Het waren zelfs zussen. Op een dag ging ik op vakantie en bracht mijn valkjes naar een kennis. Toen ik terug kwam zag ik dat Roeki weg was en vroeg waar ze was. Mijn kennis zei dat ze weggevlogen is omdat ze in de tuin voer gingen verwisselen maar dan nog snap ik niet hoe ze weg kon vliegen. Ze is dus weggevlogen en ik denk niet dat ze het hier buiten overleefd heeft. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Gr. Akkie


NL is een foutje: Valkenwereld.tk

Caroline

8 mei 2011, 21:47:43 #1 Last Edit: 8 mei 2011, 21:53:05 by Caroline
Triest ...

Sterkte!!

Ik las in je andere topic dat je alweer een nieuw vriendje voor je over gebleven popje hebt.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Zeker heel triest ! Sterkte met het verwerken ervan, zoiets verwacht je niet als je op vakantie gaat. En natuurlijk moeten degene die op je valkjes passen hun uiterste best doen, dat zijn ze verplicht anders moeten ze er niet aan beginnen.

Vaak helpt het om je valkjes onder te brengen bij mensen die ook valkjes hebben en er zodoende ook verstand van en liefde voor hebben. De gevaren weten ect ect. Bahhh dit zijn de grootste angsten van het op vakantie gaan. Nogmaals sterkte en ik hoop dat ondanks alles je valkje bij iemand aan is komen vliegen die haar nu met liefde verzorgd.

Groetjes, Karin