19 april 2024, 22:04:30

R.I.P. Looney Tune

Gestart door S. van Klink, 24 april 2011, 16:23:38

« vorige - volgende »

S. van Klink

Vanmorgen is onze lieve Looney Tune plotseling heen gegaan...
Gister was er nog weinig aan te merken, ja hij was wat rustiger, een beetje suf, maar dat was die wel vaker met dit warme weer...
Vanmorgen uit de nachtdienst vandaan gekomen en ik werd begroet door Kiwi, maar Looney liet niets van zich horen, hij zat heel erg versuft op een stok, reageerde echt nergens op...
Ik had hem nog even op m'n vinger laten stappen, en het eerste wat hij deed was gaan liggen op m'n hand, voor mij was dit een erg slecht teken...
Ik heb Looney meteen maar in de reserve kooi gelegd en hier is hij in de loop van de ochtend overleden...

Rust zacht lieve en een beetje lompe vriend, je zal echt enorm gemist worden  :'(


Caroline





:'( :'( :'(

Wat een ontzettend verdrietig nieuws.

Sterkte ....

Rust zacht, stoere Looney Tune.  :-*





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Veel sterkte met het verlies :-\

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




mariska79

Heel veel sterkte met het verlies van Looney Tune :'( :-*

cals

Sterkte gewenst met het verlies van Looney Tune!
Groetjes van Carla

S. van Klink

Dank jullie wel voor jullie medeleven  ;)
Ik moet echt wel eerlijk bekennen dat ik er best even kapot was.. Natuurlijk vind ik het nog steeds niet leuk en smap ik het nog steeds niet, maar heb er ondertussen wel wat meer vrede mee...
Kiwi is er ook nog redelijk nuchter onder, zo af en toe heb je wel het idee dat die wel z'n vriendje roept/zoekt, maar verder is het eigenlijk weer de oude Kiwi qua gedrag...

Saar