16 april 2024, 12:34:45

Mijn voeding: Is het goed of niet?

Gestart door Akkie, 8 mei 2011, 20:52:12

« vorige - volgende »

Akkie

Ik geef mijn 2 valkjes standaard valkparkietenzaad, is dit genoeg? Vandaag probeerde ik ze een stukje komkommer te geven maar toen vladderden ze een beetje. Ik heb 1 valkje die altijd al valkparkieten zaad heeft gekregen en gezond is, de ander ook al maar groente willen ze niet. Ik heb fruit nog niet geprobeerd maar ik denk dat dat ook geen succes wordt. Kan ik toch zorgen dat ze groente en fruit willen?

Gr. Akkie



NL is een foutje: Valkenwereld.tk



NL is een foutje: Valkenwereld.tk

foatum

Ik denk dat hierover genoeg op dit forum te lezen is

Ik heb jouw site ook even bekeken, staat helaas nog niet zoveel op
Maar is het niet handiger om via het forum naar valkparkiet.com te verwijzen? hier kunnen liefhebbers tenminste informatie krijgen, meer fora over specifiek valkparkieten lijkt mij niet wenselijk.

Jeroenw

Ja maar zo kaap je de mensen of gasten bij zijn eigen forum weg
Ik denk dat niet de bedoeling is denk ik
Heb valkparkieten.com hier patent op?

Oe we hebben hier een spion grapje  ;D


foatum

Je zet zelf een link naar jouw site, dus dan bekijk je die toch?
Ik denk dat een forum op een eigen site overbodig is en ook niets toevoegd, je kunt dan beter een gastenboek maken of zo
Eventuele kopers van jonge valkjes (in de toekomst want eitjes zijn nog niet gelegd....) help je meer wanneer je ze naar een forum verwijst waar ze wel informatie krijgen.
Ik ben zelf tenminste erg blij met dit forum en heb hier al veel informatie vandaan gehaald.

Maar om op het onderwerp terug te komen, wanneer je zelf duidelijk voor de kooi/voliere of in ieder geval in het bijzijn van je valkjes fruit gaat eten, heb je kans dat je valkjes dit overnemen en ook fruit gaan eten.
Wat de basis behoeften zijn qua voer (maagkiezel, grit, sepia etc etc) moet je al wel bekend zijn denk ik.

Jeroenw

Mee eens
Met alles wat je schrijf

Dat grapje was niet voor jou bedoelt
Maar zo kon je hem ook lezen spijt me voor de onduidelijkheid

Manouk

Ik wou ook nog even reageren over je site...
Ik zie er staan dat coco een wilkleur is.. en kicky een lutino..

Weet je of je man split is voor lutino?? als de splits namelijk niet bekend zijn weet je niet of je hier lutino jongen uit kan kweken..

Wil je niet afvallen, wil je alleen maar helpen..

groetjes
Manouk

Jeroenw

8 mei 2011, 23:08:13 #6 Last Edit: 8 mei 2011, 23:12:02 by Jeroen-valkparkiet
Zijn site is mooi opgezet hij/zij heb grote plannen maar probeer niet te voorbarig te zijn . Ga er werk van maken als je aan het kweken ben
Want  als je dat niet doet dan haal je gelovig Heid in gevaar en klink niet sterk .

Mooi opzet nogmaals

Jeroen

Akkie

11 mei 2011, 18:32:50 #7 Last Edit: 22 mei 2011, 16:13:03 by Akkie
Bedankt voor alle reacties.

Ik weet niet waar Coco split voor is ( jammer genoeg ). Kun je nog op een andere manier zien waar Coco split voor is?

Ik zal Valkparkiet.com bij informatieve site's gaan zetten. Zodat mensen daar meer info krijgen te weten.

Ik heb nog een vraag want ben toch een beginner. Hoe zie je of een donsje een man of pop is?

En bedankt voor alle positieve reacties!


NL is een foutje: Valkenwereld.tk