28 maart 2024, 10:34:44

Valkje wil niet eten.

Gestart door Palomino, 7 mei 2011, 20:14:51

« vorige - volgende »

Palomino

Geeft niks hoor, t'was inderdaad een stressweekendje. Gelukkig is het nu weer rustig. Gaat het pappen ook nog steeds goed? Ik ben best benieuwd of Mango bij jou weer gewoon van een lepeltje eet.
Groetjes Audrey

wiesje73

inderdaad stresweekend pffff maar t loopt weer lekker ik ga zo weer een update en foto's plaatsen heb ze net weer verkleind heel karwei haha.
maar mango eet bij mij idd wel weer van t lepeltje.
ze worden heel goed gevoerd door de ouders steeds volle kroppen dus ik geef ze maar 1 keer per dag en dan een klein beetje zodat ze het in iedergeval gewend blijven ;)
maar mango begint al met trosgierst en grasparkietzaadjes te spelen ;D

Larissa

Hoi hoi

Wat conny gezegt heeft kan ik alleen maar onder strepen, super gehandeld.

Dikke knuffel voor jullie en de valkjes

Larissa

Palomino

Dank je wel Larissa!

We hebben er allebei niet over na hoeven denken. Zou het pappen bij Wiesje ook niet meer lukken, dan zijn daar altijd de ouders nog. Het opfokken leek me verschrikkelijk leuk, maar niet tegen wil en dank. We wachten gewoon nog even een paar weekjes. En als ik ze dan zie in het topic van Wiesje..., super toch.  :D

@ Wiesje> En dan zeggen ze dat dieren geen verstand hebben... Geweldig zoals Mango is opgeknapt! Is Kiwi nog niet met trosgierst bezig? Zaterdag was hij er hier wel een beetje mee aan het plukken.
Groetjes Audrey

Cherro

Dit is idd een superoplossing zo ;D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

wiesje73

Haiii Audrey

Lees dit nu pas haha maar kiwi is idd al aan de trosgierst hoor en eivoer,brood en water het schiet al op.
gooi nu grasparkietzaadjes door het rulle eivoer kijken of ze zaadjes leren pellen.

antoniadeleeuw

Ik heb gelezen dat Mango giftig is voor vogels!!!!!! Ik geef het mijn vogels niet,mvg anto