3 piep/tik eitjes maar ze beginnen te verkleuren

Gestart door Larissa, 1 mei 2011, 19:59:02

« vorige - volgende »

Larissa

Hoi hoi

Ik heb 3 piep/tik eitjes, maar nu zeg ik net bij de controle dat er over twee eitjes in het midden een licht bruine rand verschijnt
Aangezien ik dit nog nooit mee gemaakt heb vraag ik me dus ook af of er iemand sugesties heeft wat te doen....

Of moet ik de natuur op zijn beloop laten ?

groetjs Larissa

wiesje73

Ik had al even voor je gegoogeld maar kan hier ook niks over vinden helaas.
ik hoop dat er iemand reageerd die het wel weet.

Groetjes Wiesje

elyesa96

dat was bij mij ook en toen kwam die ei niet uit.

Larissa

Dank jullie wel voor de antwoord, zolang er nog leven in zit heb ik nog hoop maar het wordt wel minder

We wachten nog ff af....

groetjes

elyesa96

Aranka

Ík heb hetzelfde het 1ste ei was uitgekomen van de week en de volgende dag gelijk de 2de toen zagen we dat het 3de ei verkleurd was, ik dacht eigenlijk dat hij zou gaan uitkomen de volgende dag maar helaas niks.
Bij nadere inspectie zag ik een klein gaatje in het ei, ik heb het ei laten liggen en vandaag is mijn 4de ei uitgekomen maar die andere doet niks meer dus ga hem straks weghalen en maar ff kijken aan de binnenkant om te kijken wat er gebeurt is.
Misschien moet je ook even kijken of er een klein gaatje in zit en of ze nog geluid maken of als je ze vast houdt je iets voelt bewegen, misschien ziin ze nog druk bezig om eruit te komen en anders ben ik bang dat ze niet meer uitkomen.

Manouk

Hallo Aranka..

In het boekje van Larissa staat dat de twee eitjes gelukkig zijn uitgekomen,
maar bedankt dat iedereen meedenkt...
We leven allemaal mee met de kleine donsjes...

groetjes
Manouk

Aranka

ow mooi gelukkig maar!!
Ik heb nu ook weer 3 mooie donsjes de 4de gaat helaas niet meer lukken, ik heb het ei net eruit gehaald.

veel plezier met jullie schatjes

Larissa

Hoi Manouk

Heel erg bedankt voor het antwoorden, ik was ff vergeten dat hier ook nog stukje stond

Hoi Aranka

zoals manouk al vertelde zijn ze gelukkig wle uit gekomen.

@moderator's

Dit topic mag van mij op slot het heeft zich op gelost

groetjes Larissa