29 maart 2024, 06:32:53

pop lutino x man bont

Gestart door roy kokk, 1 februari 2004, 15:45:45

« vorige - volgende »

roy kokk

Wat kan ik voor jongen verwachten bij een koppel: pop lutino en man bont?

En bij pop gepareld x man bont?

Marianne

Hoi Roy,

Ik heb even voor je gekeken en als je valkjes nergens split voor zijn  krijg je uit beide alleen wildkleur valkjes die split zijn voor bont.


Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

roy kokk

Wie kan zo'n schema er van laten zien? Van pop lutino x man bont OF man lutino x pop bont?

roy kokk

Wat is die site waar mensen altijd van die engelse schema's vandaan halen?

Peter

CitaatWie kan zo'n schema er van laten zien? Van pop lutino x man bont OF man lutino x pop bont?
Hoi Roy,

Jozef Kenis heeft een tijdje terug een mutatietabel geschreven en daarin vindt je leke mutatie terug. Helaas zonder split maar verder super duidelijk:
http://www.valkparkiet.org/nl/files/mutatietabel.htm

Greotjes,
Peter

Marianne

1 februari 2004, 22:35:13 #5 Last Edit: 1 februari 2004, 22:42:51 by Marianne
Hoi Roy,

Ik  heb gekeken bij:

http://www.kirstenmunson.com/cockatiels/blue.html

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

kok_roy

Mother: Pearl
Father: Pied Split To {X1: Pearl}

male offspring:
50% Pearl Split to Pied
50% Grey Split to Pied {X2: Pearl}

female offspring:
50% Pearl Split to Pied
50% Grey Split to Pied

deze lijkt me de goeie die ik zoek... maarja waar vind ik die :( ik ga in de voorjaarsvakantie op de kleindierenmarkt in barneveld kijken, misschien vind ik daar mijn geluk :)

Marianne

Hoi Roy,

Ik wist niet dat je man split voor gepareld was, vandaar er alleen wildkleur uit kwam bij de berekening.

Succes met het vinden van een popje.
Misschien bij de kwekers van deze site?

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

kok_roy

Ja heeft er iemand nog valkparkieten te koop? Stuur maar foto's ervan op dan zie k wel of ik dat een mooie valkparkiet(en) vind! wel graag rond de 1,5 half jaar of daaronder