28 maart 2024, 09:57:03

Mijn allesjes: Ricky, Amy en Sunny

Gestart door Christine, 28 april 2011, 21:09:24

« vorige - volgende »

Christine

28 april 2011, 21:09:24 Last Edit: 19 oktober 2011, 12:05:48 by Christine
Lieve Sunny,

Je was men eerste zelfgekweekte geelwangetje.
In 2007 ben je in mijn leven gekomen en vandaag werd je leven plots weggerukt.
Je hebt pijn gehad, dat merkte ik aan je houding toen ik je vond.
Je miste een pootje, hoe het komt blijft een raadsel..
Je mannetje Simba zal je enorm hard missen en is je nu overal aan het zoeken.

Rust zacht lieve kleine Sunny!
We gaan je enorm missen.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Ach Chrisje, wat een ontzettend verdrietig nieuws ...  :'( :'( :'(

Heel veel sterkte met je verdriet.  :-*

Rust zacht mooie lieve Sunny.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

hele dikke knuffie


:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Christine

Thx meiden.
God weet wat het is, mijn gevoelens zeggen mij dat dit niet bij haar alleen gaat blijven... Als het een marter is ofzo dan vrees ik ervoor.
Dringend voor een noodoplossing zoeken.
Ze zitten al meer dan vier jaar buiten, nooit geen problemen gehad tot vandaag. We hebben nooit overweegt om dubbele draad te zetten omdat het al zo een dunne vierkantjes was in de draad was en dat is men lesje nu wel zeker?  :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Cherro

Het kan zijn dat de marter haar idd door het gaas heeft proberen te trekken, maar er echt inkomen kan hij niet.
Missschien is het een idee om met plexiglasplaten de onderste kant van de voliere af te schermen? Als de marter dan ergens bij wil dan kan hij niet in het gaas klimmen.

Het kan ook een kat of roofvogel zijn geweest, of zelfs een dikke rat, zeker weten doe je het nooit.

Verschrikkelijk is het wel, vreselijk :(

Heel veel sterkte en een hele dikke knuff en ik hoop dat je vermoedens neit terecht zijn en je nog lang van de rest van je schatten mag genieten.

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Christine

Men hart ging heel fel tekeer..
Ik heb zo twee geelwangen, ik dacht eerst van OOOH NEEEE mijn Amy!
Maar aan één kant ben ik wel blij dat het Amy niet is maar aan de andere kant, Sunny was een pracht van een valkje.
Het hartje op de juiste plaats en had dat eindelijk van Simba veroverd. Ik vind het jammer dat het zo moet gebeuren. En ik hoop echt dat mijn gevoelens niet waar worden... Morgen eens werk maken voor alles deftig uit te kuisen en te ontsmetten en mogelijke gaten opzoeken zodat ik toch een deel kan beschermen..
Maar dat gaat mijn lieve Sunny niet terug brengen.
Men koppeltjes waren juist compleet en nu gebeurt dit.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

motherof2beautys

Wat een vreselijk bericht

hopelijk ga je er achter komen hoe dit heb kunnen gebeuren
wij willen jou en simba veel sterkte toe wensen

diana en serena


Christine


Mijn allesje, mijn liefje, mijn Amytje  :'(

Ik voel me rot.
Net heb ik jou levensloze lichaampje gevonden op de grond van de voliere.
Weer hetzelfde als bij Sunny, je pootje is verdwenen...
Jij was men schatje, men knuffeltje.
Zat op mijn schouder als ik jullie eten en drinken kwam geven.
Duurde het te lang zat je met men haren te spelen.
Ik zal je kusjes en knuffeltjes ontzettend hard missen.
Het ga je goed, daar achter de regenboogbrug bij al je vriendjes.
Rust nu maar zacht lieve lieve Amy...   :'( :'(


Ik weet het nu even niet meer... Tweede op een maand tijd.
Ik heb nog geen tijd gehad van een dubbele draad te spannen, is dit dan mijn straf? Wat zal ik de leegte missen van haar, haar knuffeltjes, haar kusjes door het gaas, haar schouderzitjes... Altijd als eerste om mij te komen plagen, in men vingers te komen bijten voor toch maar aandacht te krijgen... Het is niet leuk meer, het is zo oneerlijk!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Cherro

Och jezus Christine, wat erg!! :'(

Misschien idd dubbele draad, of dubbele laag gaas gaan spannen  :-\

Dit kan een rat doen, een kat doen, een roofvogeltje doen, een martertje doen, het is zo moeilijk om te raden wat het voor beest kan zijn wat ze te grazen neemt :(

Je weet zeker dat ze niet ergens kunnen blijven hangen in de voliere verder? Dat ze klem kunnen komen te zitten?

Heel veel sterkte, dit is echt verschrikkelijk :( :-*


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Christine

Citaat van: Cherro op 12 juni 2011, 19:14:00
Och jezus Christine, wat erg!! :'(

Misschien idd dubbele draad, of dubbele laag gaas gaan spannen  :-\

Dit kan een rat doen, een kat doen, een roofvogeltje doen, een martertje doen, het is zo moeilijk om te raden wat het voor beest kan zijn wat ze te grazen neemt :(

Je weet zeker dat ze niet ergens kunnen blijven hangen in de voliere verder? Dat ze klem kunnen komen te zitten?

Heel veel sterkte, dit is echt verschrikkelijk :( :-*

Ik heb vandaag extra gezocht achter sporen van bloed.
Een metertje hoog begon de sporen tot in de voliere zelf... Het is zo erg voor haar, ze had sinds Sunny al last van haar pootje, dat pootje is ter niet meer.
Een marter is het zeker geweest, katten weten dat ze niet te dicht bij de voliere moet komen. Roofvogels kan het niet: der staat een grote boom juist dicht tegen de voliere dus vanaf boven is ie niet zichtbaar. En der staat een grote haag langs.
De honden zijn het zeker al niet geweest, ze zitten regelmatig achter de voliere maar dan doen ze er niets aan... Ik heb vorige vrijdag een marter gezien. De laatste weken zitten hier verschillende beesten want de honden zoeken constant achter hun geur.

Ik heb wel een oplossing, de valkjes opsluiten 's avonds en 's morgens rond acht uur weer buiten laten. Ze zitten toch heel de avond binnen. Het moet gebeurt zijn rond zes uur ofzo deze morgen...
Voorlopig geen andere oplossing. We zijn aan het zoeken hoe we dubbele draad kunnen zetten maar dit gaat een zware klus worden. Ook nog draad kopen want deze is allemaal opgebruikt voor men buitenhok van men cavia's..

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine


Deze morgen vond ik  jou lichaam.
Vleugeltjes open net alsof je wou vliegen.
Ga nu maar, naar de regenboogbrug.
Ik zal altijd van je blijven houden. :'(

Rust zacht lieve meid,
Doe jij je dochters: Amy en Sunny de groetjes en een dikke knuffel van mij.
Ooh wat ga ik je missen, je was men enigste meisje wat ik nog dicht tegen me aan kon houden.
Een leegte laat je achter.
Je papa Flutty, je mannetje Nicky en dochtertjes Christy en Cathy gaan je enorm missen.

Tranen stromen over mijn wangen met dit te typen. :'(
Wat is het moeilijk.
Ik ga je missen.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

samantha21

jeetje meid,

heel erg veel sterkte
toen ik je berichtje las kreeg ik ook wel ff een brok in me keel en tranen in mijn ogen  :'(.

ontzettend veel sterkte meid met dit verlies.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

mariska79

Veel sterkte met dit verlies  :-*

Christine

Ze kan nu eindelijk rusten.
Het kweken heeft haar dit jaar geen goed gedaan, ze kon gen eitje leggen en verzwakte.
Ik voelde wel nog eten in haar kropje.
Wat ga ik haar missen.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**