18 april 2024, 10:43:57

Heb ik een valkparkiet of een wekker ??

Gestart door barthezz, 1 februari 2004, 14:16:26

« vorige - volgende »

barthezz

Lo,

Daar word je inderdaad niet vrolijk van ..

Grtnx, Bart

Franka

erg stil blijven liggen is bij mij de oplossing ..
mocht je je al iets te luidruchtig nog een keertje lekker omdraaien,
is dat meestal een reden voor Rincewind om me n ochtendserenade te brengen. ("miep miep kom nou! miep miep")

en de wil om door te slapen moet gewoon sterk genoeg zijn ..
ik kan me errrrrg goed afsluiten voor geluiden als ik wil slapen.

soms neem ik m wel mee naar de slaapkamer.. (hij is altijd los maar blijft op een of andere manier altijd netjes in de woonkamer) en slaap ik verder of lees ik n boekje terwijl Rincewind mn haar 'opeet' en n beetje over t bed loopt te waggelen..

barthezz

hey Franka,

Ik denk niet dat dat zal gaan werken .. Zodra SkunK licht in die bolle oogjes van 'm krijgt maakt ie dr een kermis van  ;)
maar SkunK staat ook bij mij op mn kamer. Het is gelukkig al niet zo heel erg meer. Denk je van 'eindelijk is een keertje uitslapen' staat er een hond beneden of naast je bed die naar buiten wil .. dus of het nou SkunK of de hond is ... vroeg wakker worden doe ik toch wel =P

De groente ^^ Bart

Andrea

15 mei 2004, 01:18:28 #33 Last Edit: 15 mei 2004, 01:21:55 by Andrea
CitaatHoi Barthezz,

Staat SkunK in je slaapkamer...?
Misschien mag je hem anders gewoon in de woonkamer zetten.. is ook gezelliger en hoogstwaarschijnlijk zijn je ouders er al uit zodat jij kan pitten na een strak avondje stappen  ;)



groetjes Daphne


Hallo,

Bij mij werkt dat dus niet :D...
Mijn valkparkiet staat met kooi in de kamer
In het weekend zijn mijn ouders er meestal eerder uit dan ik. Maar zodra Sparkle doorheeft dat ik daar niet bij ben gaat ze net zo lang fluiten tot ik beneden ben. Als ik haar meeneem op mijn slaapkamer is er niets aan de hand. Dan kan ik uitslapen. Ik heb ook donkere gordijnen die bijna geen licht doorlaten. Ik heb gemerkt dat ze dan aanzienlijk langer rustig blijft. Beneden hebben we lamellen en die laten veel licht door. Dus zodra het licht is wordt ze actief.
Ach ja, ik ben er aan gewent.

Groetjes Andrea


Binkie en Sparkle

Raikiri

????..

en wat als je valkje nou onder je dekens terechtkomt?? als jij je bijvoorbeeld omdraait als je slaapt? je vergeeft het jezelf nooit als je valkje dood gaat doordat je je omdraaid en onder de dekens stikt...

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

andre28

Hoi allemaal, van mijn twee valkjes word ik nooit wakker van.
Ze zitten op een aparte kamer met 130 kanaries waarvan al om 5 uur in de ochtend het licht aan gaat.
De valkjes fluiten net zo als de kanaries en het melodietje van aanvallen, of ze roepen hallo.
Ik ben altijd om 5 uur uit bed ook in het weekend maar heb nooit last van schreeuwen wat sommige valkjes doet.
'savonds komen mijn valkjes los voor een uur of 2 en dat is gewoon dikke pret.