valkparkiet is donkerder geworden geworden!!

Gestart door abbus, 23 april 2011, 21:38:09

« vorige - volgende »

abbus

Ik weet niet of ik mijn bericht hier goed plaats.
Maar mijn valkparkiet was uit huis gevlogen. Toen ben ik met de kooi bij de boom gaan staan en is ie vervolgens in zijn kooi gevlogen, maar hij is helemaal van kleur veranderd.. Hij is helemaal donkerder geworden. Hij had licht grijze vleugels die zijn bijna helemaal zwart geworden. En de gele kuifje is half grijs geworden.. Ook de voeten zijn donkerder geworden. Weet iemand waardoor dit kan komen? Kan het door de schrik komen? en gaat het goed komen met mijn valkje?

PS: Ik weet 100% dat het mijn valkje is, dus dat is het zeker niet.

Caroline

Als je 100 % zeker weet dat dit je valkje is, is het enige wat mogelijk is dat het door een donkere poeder of vloeistof is gegaan ... was hem morgen ochtend eens ... geef hem een badje of een douche, dan heb je vast weer je eigen valkje terug.

Iets anders zou ik niet kunnen bedenken.

Succes!!

PS. Super dat je hem terug hebt.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

abbus

ja zeker supper dat ik hem terug heb, alleen ons valkje is nu bij me oom (daar is ie ook uit de deur gevlogen). Ik ga namelijk volgende week op vakantie, dus hebben we het valkje voor een maand aan me oom gegeven. Maar ik ben daarom ook bang dat hij nog even bij moet komen, en dat ie geschrokken is. Alleen ik weet het niet zeker, maar ik durf daarom ook niet om hem gelijk te wassen. Hij is helemaal opgezet. Weet iemand raad :(

Bedankt voor de reactie.

Rozzy-lee

Helemaal opgezet?? als in bol zitten??
Dan doe je er goed aan langs een dierenarts te gaan.
Wat Caroline al zei, kan hij door stof of iets dergelijks gegaan zijn en misschien dat ie er ook wat van binnen gekregen heeft.