9 mei 2024, 08:26:04

help snel!!

Gestart door elyesa96, 21 april 2011, 19:05:32

« vorige - volgende »

carco

Ook het kleintje kan je daar proberen bij te leggen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




elyesa96

ik had om 4 uur al een kweker gevonden maar daar is hij dood gegaan :( er is maar nu nog een eitje over hopen maar dat die maar het red.

carco

Jammer zeg :(
Je hebt in ieder geval heel erg je best gedaan voor het kleintje.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Rianne

Breng je dit eitje ook naar een kweker dan? Ik zou niet eerst afwachten tot het jong eruit is gekomen.

elyesa96

hij is al daar de kweker zei net dat er een barstje in zat en dat het tikte maar geen gepiep ik hoop maar dat het goed gaat.

elyesa96

ik werd net gebeld en een slecht nieuws .. :(:(:( de laatste is ook dood :( ik moet er echt van huilen.......

laaste vraag kan ik dit jaar nog met ze kweken zodat ik alsnog jonkies krijg?   ??? :-\ :-[

Larissa

ach jeetje wat sneu

Ja hoor je kunt gewoon met dit koppel kweken, mits ze nog geen 2 nestjes gehad hebben dit jaar.
Waarom hebben ze eigenlijk hun eitjes in de steek gelaten, het zijn toevallig toch geen geelwangen, want dan kun je beter wachten tot dat je een goed back-up koppel hebt

groetjes Laris

elyesa96

witmasker (man) en cinnamon (pop)
en heb ook nog een lutino man die krijgt zo snel mogelijk een popje dan kan ik 2 blokken ophangen.

ik weet niet waarom ze hebben verlaten net 1 dag voor uitkomen ik dacht dat het te laat was net als andere topic maar ik liet ze liggen. na 35 dagen zijn ze uitgekomen en dood gegaan.... :( hopelijk 2e kans dat het slaagt.

Blondje010

Heel jammer om te horen :( Ik ben 2 dagen niet op het forum geweest, als je een prive bericht had gestuurd had ik een melding ervan gekregen ;)

Erg vervelend voor je dat de valkjes het niet hebben gered maar je hebt iig wel je best gedaan om een goede opvang te zoeken;)

elyesa96

vandaag hadden ze een eitje gelegt maar die is gevallen en lkapot gegaan ik heb dus gelijk een nest gehangen in de ei zat wel iets dus het was volgens mij bevrucht.

kan dat kwaad dat ze gelijk weer gelegd hebben ze hadden 4 dagen rust.

Blondje010

Met of zonder nest een ei leggen ze toch wel ;)

elyesa96

hopelijk lukt het 2e x wel.