4 mei 2025, 01:57:18

Blondje

Gestart door Kadir1907, 5 augustus 2011, 22:09:30

« vorige - volgende »

Kadir1907

Zo, na allemaal foto's van kale blondje is het nu tijd voor foto's van zijn huidige staat. Hij kan zo in een fotoshoot voor modellen gaan spelen  :D

Lekker kroelen

Lekker luieren naast me

Ik had laatst via de zoekfunctie gevonden dat je ze kan laten spelen met een rietje. Weet niet meer wie die tip gaf, maar echt SUPER bedankt! Blondje vindt het geweldig om ermee te spelen, en ik vind het leuk om hem zo bezig te zien en tegelijkertijd ook wat ruimte voor mezelf te hebben (normaal blijft hij altijd aan me plakken).

Ook durft hij nu op zijn speeltouw en dat staanplek te komen dankzij rietjes. Eerst was hij er bang voor, maar na het ophangen van rietjes komt hij er maar al te graag :D

Ook vliegt ze nu op mijn hand wanneer ik 'Blondje, kom!' roep :D Training met trostgiers is dus goed gelukt!

samantha21

tis idd geen kale blondje meer! prachtig valkje! en lekker gegroeit zeg! gaat altijd hard  :)

animallovertje

Wauw wat is blondje mooi geworden zeg!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Landiej

Blondje heeft het zo te zien prima naar de zin bij jou :) Leuk!
't Is inderdaad een erg mooi valkje geworden.

Kadir1907

Dank jullie wel allemaal  :D
Kan iemand trouwens zien of blondje een mannetje of een popje is? ::)

En weten jullie misschien nog meer dingen om blondje buiten haar kooi af te leiden? Wil graag dat ze met dingen gaat spelen i.p.v. 5 minuten spelen en dan direct naar me toe komen vliegen.
Een 2e valkje is de komende 2 maanden niet mogelijk, maar daar open ik een van deze dagen een ander topic over zodra ik weet wat het geslacht is van Blondje :)

☺ Pita ☺

Om het geslacht van je valkje te kunnen bepalen zou het gemakkelijk zijn als je de mutaties
van de ouders weet met eventuele splitten daarvan :D
Je hebt een heel leuk valkje hoor :D
Groetjes Petra.

Kadir1907

Hallo Petra,
Bedankt voor je reactie. De moeder is een witmasker en de vader een wildkleur. Uit het nestje van blondje kwamen nog 2 albino's en een wildmasker pop.
Ze hebben op dit moment weer een nieuw nestje met 2 lutino's en 2 wildkleur.

Ik hoop dat je er wat aan hebt ::)

Tamireya

Dan zal jou blondje waarschijnlijk een popje zijn als ik het goed heb.

Voor zover ik weet kan het dan namelijk alleen van de vader komen die split voor lutino moet zijn en dat kan hij alleen aan zijn dochters verder geven.

Enne, bedankt voor het vertellen met het rietje....heb het gisteren ook eens uitprobeert en Cleo (ze lijkt bijna op jou Blondje alleen heeft ze nog parels erbij  :)) vond het geweldig daarmee te spelen....ze had het zelfs gauw begrepen dat ik graag wilde dat ze mij dat rietje brengt, dit ging ook heel goed totdat ze het veel leuker vond om dat ding van het randje van de tafel te gooien zodat ik het weer terug moest brengen  ;D ;D ;D

Kadir1907

Bedankt voor de opheldering  ;D

Het is idd leuk om ze ermee te zien spelen haha. Die van mij gooit het ook steeds van tafel zodat ik het op moet pakken, en ondertussen begint ze te fluiten alsof ze me aan het uitlachen is :D