17 mei 2025, 21:11:55

Donsjes buik...

Gestart door Cherro, 19 april 2011, 17:58:12

« vorige - volgende »

Cherro

Zojuist deed ik even een nestcontrole, en moest natuurlijk ff donsje showen aan mn schoonmoeder, en toen zag ik een verdikking op zn buikje..
De verdikking lijkt wel wat op een dikke wat rode puistachtige bult aan de kant van mijn duim.

Nou is het voor mij al erg lang geleden dat ik een heel klein minidonsje zoals dit in handen heb gehad, maar iets zegt me dat t niet helemaal klopt.

Hier 2 foto's:

Op de laatste foto wurmelt het donsje wat, en zie je ook het huidje wat strakker trekken.

Ik had Conny al ff gemaild, maar zij wist het ook zo 1,2,3, niet dus ik denk ik gooi hier ff een berichtje neer.

Donsje doet het verder wel super, groeit goed, word goed gevoerd, en is erg levendig.

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Caroline

Het is wat moeilijk te zien op de foto's maar volgens mij is het normaal.

Ik ben nu even druk met andere dingen maar zal straks even voor je kijken bij mijn donsjes.

Groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Cherro

Is prima, ik wacht het rustig af.
Dank je wel alvast!

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

wiesje73

hoi

Mijn donsje heeft dat ook volgens mij hoort het zo hoor ;)

Landiej

Ik denk dat het geen kwaad kan, en dat je kleurverschil ziet omdat het huidje van de jongen nog erg dun is en je er dus van alles doorheen kan zien :)
Even afwachten of Caroline je helemaal gerust kan stellen!

Cherro

Ik ben al een tijdje gerustgesteld hoor ;)

Ik kon me niet meer herinneren of het er nu zo uitzag of niet, maar na wat fotos gezien te hebben en hoe t Donsje er nu uitziet zit t helemaal goed ;)