Boekje "Mijn Valkparkiet" goedkoop bij De Slegte

Gestart door Wendela, 30 mei 2004, 17:11:27

« vorige - volgende »

Wendela

Oei, dat vorige berichtje ging niet helemaal goed.

Wat ik dus zeggen wilde, is dat bij De Slegte (een grote boekhandelketen) in Utrecht het boekje "Mijn Valkparkiet" ligt voor maar 2 euro 99. Ik heb het in 2001 nog gekocht voor zo'n 20 gulden, dus nu is het behoorlijk afgeprijsd.

Ik weet niet of ze het boekje in alle filialen van De Slegte hebben liggen, maar het is in iedergeval het proberen waard, want het is een leuk boekje met veel foto's en tips.

Groetjes, Wendela

Andrea

Hoi Wendela,

Ik heb hem ook. Ik was 2 weken geleden in Enschede aan het shoppen daar hebben ze hem ook bij De Slegte voor 2.99.
Da's een leuke prijs, want ik had een week daarvoor dat andere boek van Thomas Haupt voor zo'n 10 euro gekocht bij een dierenwinkel.
Ik was ook van plan het te melden op het forum, maar ik was het helemaal vergeten, omdat ik nu mega druk ben met afstuderen ;)
Ik verzamel gewoon alle boeken over valkparkieten, ookal staat in vele dezelfde info.
Maar dat boek waar jij het over hebt die bij de Slegte nu verkrijgbaar is, is een mooi boek met veel foto's en illustraties.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Paul

Hoi Wendela,

Ik zal van de week even in Rotterdam kijken bij de Slechte.
Een paar maanden geleden hadden ze weinig over valkparkieten maar misschien is dit een nieuwe lading.
Hopenlijk hebben ze dat over alle filialen verspreid dan :-)

Groetjes, Paul

Raikiri

goed dat je het zegt... ik heb het even geleent bij de bieb maar ik wil er ook een kopen.... ik zal wel even kijken.

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

Paul

Hoi Wendela,

In Rotterdam hadden ze hem ook en ik heb ook een boekje over parkietensoorten gekocht voor dezelfde prijs :-)
En een mooi boek over vollierevogels maar dat was wat duurder namelijk 7,5 euro.
Ik heb 2 extra boekjes meegenomen over de valkparkiet dus wie interesse heeft kan er ook een van mij overnemen.

Groetjes, Paul