27 april 2024, 21:48:58

even netjes voorstellen

Gestart door Tamireya, 15 april 2011, 13:58:13

« vorige - volgende »

Tamireya

Hallo allemaal  :)

Na al een paar dagen hier gelezen te hebben wil ik mij nu maar toch even voorstellen.

Ik heet Agnes (27) ben getrouwd met Sven (31) en samen met onze twee kinderen (Felix 8 en Robin 4) wonen wij in noord-holland.

Wij hebben samen een tijdje geleden besloten om valkjes in huis te halen. Dus veel informatie ingehaald, veel gelezen en nu een paar dagen geleden op zoek gegaan.

Zelf heb ik vroeger parkieten gehad en vaak op het valkje van mijn tante gelet, dus gelukkig al enig "ervaring" op vogelgebied verzamelen kunnen.

Nu dacht ik dat het nog een tijdje zou duren voordat er nieuwe medebewoners komen maar ze komen nu toch sneller als verwacht  ;D
Had op een advertentie reageert en ben helemaal verliefd geworden op twee hele schattige valkjes (de een is wildkleur en de ander volgens mij witmasker bont of fallow bont) van 4 en 2 jaar oud.

Deze twee worden dus binnenkort afgehaald en komen dan bij ons wonen. ;D

Hier stijgt dus de spanning tot dat wij ze kunnen af halen (denk wel dat het dit weekend gaat worden) en hopen we dat de valkjes zich heel snel bij ons thuis gaan voelen.

Ik hoop hier gezellige aansluiting te vinden (denk niet dat dit moeilijk zal worden  ;)) en lekker te kunnen kletsen over van alles en nog wat  ;)

Groetjes Agnes

Bello

Kom maar bij ons clubbie.... we leren hier allemaal nog dingen bij  ;D ;D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Welkom en heel veel plezier hier!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.