3 mei 2025, 00:26:21

Witte dons?

Gestart door Andy, 13 april 2011, 18:46:51

« vorige - volgende »

Andy

Haha, tof dat hij/zij in de smaak valt. Vorig jaar had ik er ook zo 1, maar die heeft al een thuis gekregen. Ondertussen zijn de ouders al opnieuw aan het broeden geslagen. 3 bevruchte eitjes op 7! :)

Ik ben echt niet goed met geslachten bepalen... Ik twijfel zelfs nog steeds aan m'n ouderpaar!  ??? De ene heb ik zoals al verteld enkele jaren geleden gevangen in m'n tuin en ik gokte erop dat hij een man was. Vorig jaar kocht ik in een algemene dierenwinkel een (zogezegde) pop volgens de verkoper. Nu maakt die 'pop' het meest lawaai, de 'man' zegt bijna nooit iets meer (voordien floot die wel, maar nu ook niet echt veel). Bovendien bleek toen ik ze eens zag paren dat de 'pop' bovenaan zat...  ::)
Daarbovenop las ik onlangs dat mannen hun parels verliezen met de jaren en net mijn 'man' (ik ken z'n leeftijd niet) is toch al 2 of 3 jaar onveranderd!

Dus waarschijnlijk is het hier misschien toch andersom...

Manouk

Als je echt zeker wilt zijn van de jongen kan je veertjes opsturen naar gendika...
Ik was op zoek naar een bonte witmasker, maar perse een mannetje, heb dus ook een getest jong gekocht,.

Je betaald dan wat meer, maar dan heb je wel zekerheid...

groetjes
Manouk