28 maart 2024, 23:33:12

Nieuwe thema's fotowedstrijd

Gestart door Sanna, 13 april 2011, 09:01:21

« vorige - volgende »

Sanna

Om iedereen lekker betrokken te houden leek het me een goed idee om jullie mee te laten beslissen welke thema's we voor toekomstige fotowedstrijden kunnen gebruiken. Jullie zijn tenslotte degenen die de foto's moeten maken en insturen. In dit topic kan iedereen zijn ideeën kwijt. Er worden al wel vaker via de fotowedstrijden zelf thema's aangedragen, maar het is overzichtelijker om hier alles te verzamelen.

Let even op de volgende dingen:


  • Kijk even bij de laatste wedstrijden of jouw idee niet al pas geweest is.

  • Lees ook de andere inzendingen of niet iemand anders al dat thema bedacht heeft.

  • Bedenk van tevoren hoe uitvoerbaar jouw idee is; als het thema te moeilijk is zullen er vrijwel geen inzendingen komen en dat zou jammer zijn.



Groetjes, Sanna

Rocko

- Valkje in de kooi (misschien wel leuk om te zien hoe de kooien van onze valkjes zijn ingericht)

- Valkje op een ongemakkelijke zitplaats

- Valkje verkleed (als er iets om zijn nekje hangt, of op zijn hoofdje zit, bijvoorbeeld: hoedje, sjaaltje etc.)

- Valkparkieten zijn dol op ''knopjes'' (denk hierbij aan telefoon, computer, rekenmachine etc.)

- Valkparkiet bling bling (zit je valkje weer eens aan je oorbellen, ketting, sleutelhanger etc. als het maar glinstert)

- Close up (wil je een mooie foto maken en dan wil je valkje weer eens aan de lens knagen.. leuk zo'n close up foto!)


Rocko

- Slapen

- Valkparkiet met andere huisdieren

- Helpen in het huishouden (afwas, tafel dekken)

Rocko

Samen eten (eet je valkje mee van jou bord soep/aardappels etc.)

Sanna

En bedankt weer voor de bijdragen. Wordt genoteerd ;).

Groetjes, Sanna

Hermien

Jouw valkje en zijn/haar hobby  ( vul zelf maar in: is-ie graag met snoeren bezig, kijkt je valkje graag TV of gaan ze het lieftst naar kookles......). Gebruik hierbij even je eigen fantasie...

                                  :-*   :-*   :-*   :-*

Jeroenw

Wat dachten jullie van . nieuw
Leven

Zo als een valkje net uit het ei . of jong word gepapt of een valkje van vier weken . Zo iets dergelijks

Rozzy-lee

Zoals afgelopen april 2011 zeg maar  ;D

Jeroenw

 ;D het heb nu een andere naam ik heb er een waanzinnige
Leuke foto over nieuw leven

Rocko

Misschien ook leuk:

- Klussen (is ie weer vanalles aan het verbouwen in de kooi)

- Interieur valkje
(zit ie het liefst in de plant of gordijnen, alsof het lijkt dat het zo hoort)



Beessie

Knuffelende valkjes!! Ze kunnen samen (met jou als persoon of met elkaar) zo lief bezig zijn! :-)

Valkjes onder de douche!

Savanna-c

een foto in de lucht als het valkje vliegt, het is even klooien met je camera om het goed te krijgen maar het lukt altijd wel een keer!

en het zijn super mooie foto's!

xSa

Hermien

Op de laatste suggestie wil ik wel even reageren. Valkjes in de lucht vliegend zijn voor een 'huis-tuin-en-keuken'fotograaf niet te verwezenlijken. Was het alleen al vanwege het feit dat voor een goed resultaat echte vakapparatuur nodig is. Een mooie foto 'op goed geluk' kun je niet één-twee-drie even schieten, daar moet je er al een van in je assortiment hebben. Met deze fotowedstrijd ga ik er eigenlijk van uit dat over het algemeen de foto's die ingestuurd worden van vrij recente datum zijn, wat het meedoen aan deze wedstrijd uiteindelijk zo leuk maakt. Persoonlijk vind ik de suggestie van een in de lucht vliegend valkje dus niet zo'n goeie.....

Savanna-c

1 augustus 2012, 22:13:16 #13 Last Edit: 9 augustus 2012, 19:58:29 by Savanna-c
Ja ik denk ook niet na bij dat soort dingen ik denk ach dat zal heus wel lukken, maar nu ik het probeer tjonge wat een klus haha, het kan idd amper met een camera'tje  ::)

Nieuw thema:

Valkjes met muziek, met bijvoorbeeld een instrument, of dansend op muziek, of bijvoorbeel met een muziektekst/bladmuziek


Hermien

Geeft niet, maar ik wil gewoon dat iedereen gelijke kansen heeft.