16 april 2024, 21:41:33

Fotowedstrijd - mei 2011

Gestart door Sanna, 13 april 2011, 08:53:23

« vorige - volgende »

Lekker snoepen

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6

Sanna

13 april 2011, 08:53:23 Last Edit: 8 mei 2011, 19:06:27 by Sanna
Het thema voor de fotowedstrijd van mei is:

Lekker snoepen


Valkjes kunnen zichzelf zo heerlijk ondersmeren als ze van iets lekkers genieten. Of ze hangen in de meest onmogelijke houdingen om bij hun favoriete lekkernij te komen. En denk je dat je je eigen lekkers nu toch écht buiten bereik van je deugniet gelegd hebt, komt hij er tóch nog bij!

Dus mensen, doe je best om een lekker snoepend valkje op de foto te zetten en laat ons meegenieten van je schat of schatten. Stuur je foto in vóór 30 april, naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com. Foto's hoeven niet verkleind te worden.

Let erop! 1 inzending per persoon...

Veel succes weer iedereen!


Foto 1



Foto 2



Foto 3



Foto 4



Foto 5



Foto 6




Rocko

Leuk onderwerp, ik heb wel een paar leuke snoep-foto's van mn valkje  ;D

Sanna

Ik snap dat iedereen met dit weer natuurlijk lekker in de tuin ploft ;D, maar misschien dat jullie ergens tóch nog tijd kunnen vinden om wat leuke snoep-foto's te maken? We hebben nog maar 1 inzending....

Groetjes, Sanna

Sanna

Nog niet zo veel inzendingen deze maand :-\. Ik heb de inzendingen alvast neergezet. Heb jij ook ingestuurd maar zie je jouw foto er niet tussen? Stuur hem dan nog een keertje op naar fotowedstrijd@valkparkiet.com. Ook als je het vergeten bent kun je alsnog een foto insturen. Zolang de poll nog niet geopend is, is insturen mogelijk. Ergens deze week (ligt er even aan wanneer ik tijd heb) zal ik de poll openen.

Groetjes, Sanna

*~Romilda~*

Ik heb een snoepende sparky op de foto gestuurd;)
Groetjess romilda

dimi859

ik heb gisteren ook nog snel eentje doorgestuurd  :)

Sanna

Bedankt voor jullie geduld ;). Er zijn nog wat foto's binnengekomen en ik heb de poll toegevoegd. Insturen is dus vanaf nu niet meer mogelijk.

Iedereen mag 3 stemmen uitbrengen. Veel succes allemaal!

Groetjes, Sanna

Rocko

Oh wat jammer, ik ben te laat.
Heb het druk gehad dus geen tijd gehad om foto's te sturen.

Achja volgende keer beter ;)

Er zitten leuke foto's tussen!

Sanna