19 april 2024, 21:13:46

Witmasker popje gezocht..

Gestart door Cherro, 11 april 2011, 22:32:18

« vorige - volgende »

Cherro

Hoi allemaal.

Bij herplaatsing kan dit bericht niet, omdat ik zoekende ben ;) en ergens anders komt ook niet op zn plek, dus besloten hier maar een bericht te posten.

Op het Te koop/Gevraagdgedeelte van de site heb ik al een oproepje geplaatst, maar het hier plaatsen leek me ook wel een goed plan daar er hier veel gelezen word en niet iedereen ook bij het te koop gevraagd gedeelte kijkt.

Ik ben op zoek naar een witmaskerpop voor mijn nieuwe heer.
Hij is hier sinds vandaag en probeert nu al Coco te versieren van alle kanten, maar die heeft totaal geen interesse.

Heeft iemand een leuk mooi witmaskerpopje zitten die broedrijp is?

Ze mag ook best bont, cinnamon, of gepareld zijn, maar het hoeft niet.
Een gewone mooie witmaskerpop, fors type met een mooie kuif heb ik net zo lief. Ze hoeft ook niet tam te zijn, mag wel, maar hoeft niet.

Het liefst omgeving Friesland, al wil ik ook best iets verder rijden als het nodig is.

Heeft iemand van jullie een witmaskerpop zitten die je kwijt zou willen/wilt, stuur me maar een email/pb.

T liefst een popje rond de 2 jaar, iets jonger mag, iets ouder ook, maar liefst niet ouder dan 3 jaar.

Prijs hoor ik graag via mail.

groetjes Malou

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Rianne

Hoi Malou,

te koop/gevraagd berichtjes zijn nergens toegestaan op het forum. Je zult het dus echt op de verkooppagina moeten zetten. :)
Hier gaat een slotje op en binnenkort wordt dit topic verwijderd, zodat we weten dat je dit gelezen hebt.

Groetjes Rianne, moderator Valkparkiet.com