16 april 2024, 13:28:22

Flevovalkenhof 2011

Gestart door *Esther*, 31 maart 2011, 15:54:50

« vorige - volgende »

*Esther*


carco

Hé wat goed :D

Je houdt zo niet veel over hoor Patrick  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Cherro

Joh wat rot van die zweepslag hoe gaat t nu inmiddels?

En dat je zo'n poppenoverschot hebt dan he ;) mocht ik nog wat tegenkomen wat je aan mannen zoekt geef ik je ff een gil ;)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Patrick

Citaat van: carco op  4 oktober 2011, 22:06:33
Hé wat goed :D

Je houdt zo niet veel over hoor Patrick  :P

Groetjes: Caroline.


Hoeft ook niet Carolien  ;)
Heb er nog genoeg zitten en wil terug naar ongeveer 4 of 5 koppels (moeten er dus nog een stuk of 10 weg).

@Esther..... zal de gezoomde vasthouden tot ik zeker weet wat wat is en je dan een mail sturen met foto's (kan even duren omdat ik eerst geopereerd moet worden). Volgend jaar wil ik pas de laatste selectie doen.

Gr,

Patrick
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

*Esther*

Citaat van: Patrick op  5 oktober 2011, 12:57:46
Citaat van: carco op  4 oktober 2011, 22:06:33
Hé wat goed :D

Je houdt zo niet veel over hoor Patrick  :P

Groetjes: Caroline.


Hoeft ook niet Carolien  ;)
Heb er nog genoeg zitten en wil terug naar ongeveer 4 of 5 koppels (moeten er dus nog een stuk of 10 weg).

@Esther..... zal de gezoomde vasthouden tot ik zeker weet wat wat is en je dan een mail sturen met foto's (kan even duren omdat ik eerst geopereerd moet worden). Volgend jaar wil ik pas de laatste selectie doen.

Gr,

Patrick


Doe maar rustig aan, als hij volgend jaar brr is, is het prima.
Of hij zolang bij jou zit of bij mij maakt niet uit.  ;)

*Esther*

Citaat van: Cherro op  5 oktober 2011, 12:14:35
Joh wat rot van die zweepslag hoe gaat t nu inmiddels?

En dat je zo'n poppenoverschot hebt dan he ;) mocht ik nog wat tegenkomen wat je aan mannen zoekt geef ik je ff een gil ;)



Tja ik moet toch kiezen en als er geen jonge weg gaan dan moeten er oudere valkjes weg.
Onyx en Beauty staan dus inmiddels ook te koop.

En ach, het geeft ook weer nieuwe mogelijkheden. Altijd vasthouden aan het oude is ook niet wat. :D


Mijn kuit gaat redelijk. Ik heb er bijna geen pijn aan behalve als ik de spier oprek, zoals met lopen. Dat lukt dus ook echt niet, want de spier is kapot en lijkt/voelt wel 5 cm te kort.

Rianne

Hey Esther,

ik ben eigenlijk benieuwd hoe die opaline pale fallow die je te koop hebt staan er uitziet. :)

*Esther*

Citaat van: Rianne op 12 oktober 2011, 14:11:06
Hey Esther,

ik ben eigenlijk benieuwd hoe die opaline pale fallow die je te koop hebt staan er uitziet. :)


ONYX


:D

Rianne

Hoor net van de kweekster dat dit jong van een koppel komt, die zij van mij heeft overgenomen. Mooi valkje hoor! :D
Heb je je jongen ook op het valkparkiet-benelux forum te koop staan? Daar wordt ook gekweekt met pale fallow :)

*Esther*

Ja het wereldje is klein.
Heb jij nog valkjes van dat ouderkoppel wat naar Trudy is gegaan?


Rianne

Nee, ik hield in principe geen eigen kweek tenzij er iets bijzonders mee was. :)
Heb nu een pale fallow split witmasker en lutino gekocht, vermoedelijk een man dus. En ik heb een bleekmasker/witmasker split pale fallow gereserveerd, deze komt hier te wonen als het een pop is. :) Dat wordt dan een leuk koppel.
Achteraf had ik dat witmasker pale fallow koppel dus niet weg hoeven doen, maar ja, als je alles van tevoren weet :)

Patrick

Blijft altijd hetzelfde liedje met de pale fallow's. Je hebt ze en kan ze kweken maar een nieuwe eigenaar vinden lukt moeilijk en als je ze zelf zoekt of weer wilt kweken dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Jammer dat de mooie kleur eigenlijk nooit zo door is gedrongen bij het grote publiek.

Mooie pop Esther ;-)

Gr,

Patrick
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

*Esther*

Citaat van: Patrick op 12 oktober 2011, 18:51:12
Blijft altijd hetzelfde liedje met de pale fallow's. Je hebt ze en kan ze kweken maar een nieuwe eigenaar vinden lukt moeilijk en als je ze zelf zoekt of weer wilt kweken dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Jammer dat de mooie kleur eigenlijk nooit zo door is gedrongen bij het grote publiek.

Mooie pop Esther ;-)

Gr,

Patrick


En daaraan toegevoegd wat een kweker vorige week tegen mij zei:
Het grote publiek wil goedkoop aan een bijzondere mutatie.
Als kweker moet je duur inkopen en goedkoop verkopen.


Rianne

Was ook een reden waarom de pale fallows weggingen, er was bijna geen vraag naar. Dan is getekend weer in, en gaat iedereen dat kweken. Dan weer geelwang, en hup, iedereen aan de geelwangen. Let op, in 2012 wil iedereen pale fallow kweken.

*Esther*

Tja zo gaat het.
Maar ik raak geen enkel valkje meer kwijt.
Ik wordt gebeld, gemaild maar alleen voor mannetjes.

Zelfs de bijz mutaties is geen vraag naar.

Ik wil terug naar 6 a 7 koppels.
Bont varianten, bonte bleekmasker, gezoomd witmasker en miss wildkleur oid Meer zullen hier niet geboren worden.