28 maart 2024, 18:07:46

24 uur Live beelden van Appie III

Gestart door AppieIII, 2 januari 2012, 20:35:06

« vorige - volgende »

AppieIII


AppieIII


carco

Om eerlijk te zijn zie ik het nut er niet van in ???
Oké het is grappig voor jezelf, maar de kooi staat op een dun richeltje tegen een muur aan en Appie zit daar gewoon de hele dag in te zitten ??? ???
Wat kunnen we er mee?
En denk je dat Appie gelukkig is zo met dit uitzicht? Vliegt hij wel eens vrij rond?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




AppieIII

Dun richeltje, gewoon een kastje naast een bureau op ooghoogte. En kooi hoort tegen een muur aan te staan, zodat die een veilige kant heeft. Hij kijkt gewoon de kamer in (de kant die je niet ziet met deze camera) en staat dicht bij een raam.

Hij wordt op het moment 1 a 2 keer per dag er uit gehaald omdat zijn hoofdverzorger (ik) er nu niet is. En op een normale dag buiten de vakantie nog meer.

Hij lijkt erg gelukkig, zit vaak op één been, vliegt naar je toe, laat zich kroelen.

Ook willen we er een twee bijnemen, maar ik had gelezen dat je nog moest wachten als je de eerste net had, of klopt dat niet?


Jaimy

Ik heb de eerste keer net op het moment gekeken dat hij een gek half uurtje had..echt te grappig! Lique en Peter hadden ook eerst een live-cam in hun voliere..daar kun ik me ook echt tijden vermaken..! Leuk hoor..Kost die site geld waar je die cam live hebt?

Groetjes Jaimy

Hermien

Ik sluit me volledig bij de woorden van Caroline aan. Valkje in een erg klein kooitje in z'n uppie zitten te zitten.
'k Zie liever 100 foto's van valkjes die vrolijk aan het spelen zijn in de kamer of op hun kooi, dan deze life webcam waar niets gebeurt.

☺ Pita ☺

Hoi appie het is idd beter even te wachten met andere valkjes erbij te halen tot dat dit valkje goed aan je gehecht is.
Waar ga je die 2 nieuwe valkjes huisvesten als die erbij komen?
Het lijkt mij voldoende als je valkje er 2X per uit mag en lekker kan vliegen hoor.
Maar als je er 2 valkjes bij wilt lijkt het me inderdaad wel verstandig om een mooie kamer voliere te nemen.
Groetjes Petra.