1 mei 2025, 12:47:03

Man of pop

Gestart door nanouska, 15 maart 2011, 17:21:29

« vorige - volgende »

nanouska

Hallo,

Zoals de titel al zegt wat zeggen jullie dat dit is een pop of man, we hebben haar gekocht als pop. Maar als ik lees hoe of wat omtrent het gedrag zeg ik een man, dus hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven.

carco

Was deze opaline toen je hem kocht?
De kop begint geel te kleuren , dus het is een man.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

nanouska

Ik voeg nog even 2 foto's bij van toen ik punky net heb opgehaald, en een weekje later. Want ik heb echt geen idee wat je bedoelt met opaline. :-X
En een filmpje daar kan je zien dat punky gek is op een sok en de vleugels ook wijd doet.
Bedankt voor het bekijken.
http://www.youtube.com/watch?v=7KZkLE2TjF0

Larissa

Opaline betekend gepareld, een soort gele druppels op de veren.
Dat is de makkelijkeste uit leg

Gezien het verkleuren van het masker zeg ik ook man

groetjes Larissa

nanouska

16 maart 2011, 08:24:10 #4 Last Edit: 16 maart 2011, 08:32:48 by nanouska
Die gele druppels op de veren had Punky en dat heeft Punky nog steeds. En Punky is nu voor de tweede keer in de rui.
En het visgraat op de staart is er ook.
Maar op het filmpje zie je mischien wel dat Punky op de tafel loopt en dan de vleugels ook wat wijder gooit.
We vonden Punky ook al behoorlijk druk in het doen en laten, vooral toen ze in de pubertijd kwam, echt gek zijn we van Punky geworden. Gelukkig is die tijd nu voorbij, maar heb Punky af en toe wel achter heb behang willen stoppen.

Larissa

Hey hey

Dan is punky een vrouwtje, zodra ze na de eerste rui de parels behouden is het vaak een vrouwtje

groejteS Larissa

carco

Punky heeft geen parels en zo te zien ook niet gehad.
Het is duidelijk een man :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Larissa

Punky is toch niet de vogel op de foto ???

groetjes Laris

Lian02

Als je het 100% zeker wilt weten kan je altijd een testje er aan wagen bij Gendika maar als ik het koppie zo zie zou ik ook zeggen een man.

Gr Lian

nanouska

Bedankt voor jullie informatie.
Ik open even een nieuw stukje want ik ga vanmiddag een andere valk erbij ophalen, mischien kunnen jullie zien wat dit is, ik maak het jullie lekker makkelijk he of juist moeilijk.

Saar

Zeker weten een cinnamon man :)