20 april 2024, 00:24:55

Fotowedstrijd - april 2011

Gestart door Sanna, 16 maart 2011, 08:36:04

« vorige - volgende »

Jong leven

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8

Sanna

16 maart 2011, 08:36:04 Last Edit: 10 april 2011, 20:16:36 by Sanna
Het thema voor de fotowedstrijd van april is:

Jong leven


Met het voorjaar in aantocht gaat het vast wel weer druk worden in de kraamkamers van Valkparkiet.com ;). Alles van donsjes tot kuifjes in de stijgers is welkom. Dus ook de baby-foto's van je allerliefste binnenvriendje. Als het maar jong van hart is ;).

Stuur je foto in vóór 31 maart. Stuur je foto naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com.

Let erop! 1 inzending per persoon...

Veel succes iedereen!


Foto 1



Foto 2



Foto 3



Foto 4



Foto 5



Foto 6



Foto 7



Foto 8




Hermien

Jammer hoor. Is dus blijkbaar alleen voor kwekers deze keer. Iedereen die gaat inzenden in ieder geval veel succes gewenst.

                          :'(   :'(   :'(   :'(

patty_dordtse valkjes

Citaat van: Hermien op 16 maart 2011, 09:31:48
Jammer hoor. Is dus blijkbaar alleen voor kwekers deze keer. Iedereen die gaat inzenden in ieder geval veel succes gewenst.

                          :'(   :'(   :'(   :'(


hebbie niet een paar leuke babie foto's  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Sanna

16 maart 2011, 09:48:04 #3 Last Edit: 16 maart 2011, 09:50:20 by Sanna
Citaat van: Hermien op 16 maart 2011, 09:31:48
Jammer hoor. Is dus blijkbaar alleen voor kwekers deze keer. Iedereen die gaat inzenden in ieder geval veel succes gewenst.

                         :'(   :'(   :'(   :'(



Nee hoor, niet alleen voor kwekers:

"Alles van donsjes tot kuifjes in de stijgers is welkom. Dus ook de baby-foto's van je allerliefste binnenvriendje."

Alles wat jong is of jong overkomt Hermien.

Groetjes, Sanna

Sanna

Vergeten jullie de fotowedstrijd niet?? ;)

dimi859

heb geen foto's jammer genoeg van toen hij donsje was en die van toen ik hem net had zijn van slechte kwaliteit jammer genoeg :-\

dimi859

23 maart 2011, 14:39:39 #6 Last Edit: 23 maart 2011, 14:49:43 by dimi859
Citaat van: dimi859 op 23 maart 2011, 14:34:04
heb geen foto's jammer genoeg van toen hij donsje was en die van toen ik hem net had zijn van slechte kwaliteit jammer genoeg :-\



heb toch nog eentje gevonden XD
twas de eerste keer dat hij op de hand wou komen kwas er erg vroeg mee begonnen ;D, hopelijk is het iets dat binnen dit onderwerp past voor julie want foto's van toen hij nog jonger was heb ik niet. kga het nu inzenden :)

Sanna

Nog even voor alle duidelijkheid: het hoeft niet persé een foto van een donsje te zijn hè? Jonge valkjes die al in de veren zitten is ook jong leven. Zelfs een ei zou nog mee kunnen doen ;D.

Groetjes, Sanna

dimi859

Citaat van: Sanna op 23 maart 2011, 14:51:00
Nog even voor alle duidelijkheid: het hoeft niet persé een foto van een donsje te zijn hè? Jonge valkjes die al in de veren zitten is ook jong leven. Zelfs een ei zou nog mee kunnen doen ;D.

Groetjes, Sanna

heb het net verzonden dus al alles in orde is zou je het nu moeten gekregn hebben met het mailadres dat in de regels staat
grtjs

Bello

ff een vraagje...hoe groot moet het bestand zijn? zit nl. met een nieuwe camera en de grootte van het bestand.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

dimi859

Citaat van: Bello op 23 maart 2011, 22:03:41
ff een vraagje...hoe groot moet het bestand zijn? zit nl. met een nieuwe camera en de grootte van het bestand.

in de regels staat dat het max maar 60kb mag bevatten ( erg weinig dus) ik verklein het bestand met picnik daar kunt ge naar resize gaan duid aan use percentage en dan verkleinen naar 15% +/- hangt af van hoe groot het bestand is en dan naar save en share en daar ziet ge oeveel kb het nog is ist nog te groot verklein het dan nog een beetje meer tot het goed is en dan opslaan op pc ;)

Rocko

23 maart 2011, 23:22:19 #11 Last Edit: 24 maart 2011, 18:09:50 by Rocko
Misschien zijn dit nog leuke tips voor de volgende maanden:

- Actiefoto (vliegen/spelen/slopen etc.)

- ''alles samen doen'' (foto met het baasje tijdens een activiteit.. bijvoorbeeld: computeren/wassen/opruimen)

;D

Sanna

Citaat van: Bello op 23 maart 2011, 22:03:41
ff een vraagje...hoe groot moet het bestand zijn? zit nl. met een nieuwe camera en de grootte van het bestand.


Stuur je foto maar gewoon in hoor. Die 60 kb regel gebruik ik niet meer, omdat veel ingezonden foto's dan heel klein werden of kwaliteitsverlies gaven. Ik kan zelf de foto's heel eenvoudig verkleinen. Daarom heb ik het ook niet meer genoemd bij de wedstrijd van deze maand.


Citaat van: Rocko op 23 maart 2011, 23:22:19
Misschien zijn dit nog leuke tips voor de volgende maanden:

- Actiefoto (vliegen/spelen/slopen etc.)

- ''alles samen doen'' (foto met het baasje tijdens een activiteit.. bijvoorbeeld: computeren/wassen/opruimen)

;D


Leuke indeeën ;), ik voeg ze toe aan het lijstje van komende thema's.


Groetjes, Sanna

Rocko

Nog een paar (kwamen zomaar ineens in me op)

- Valkje in de kooi (misschien wel leuk om te zien hoe de kooien van onze valkjes zijn ingericht)

- Valkje verkleed (als er iets om zijn nekje hangt, of op zijn hoofdje zit, bijvoorbeeld: hoedje, sjaaltje etc.)

- Valkparkieten zijn dol op ''knopjes'' (denk hierbij aan telefoon, computer, rekenmachine etc.)

- Valkparkiet bling bling (zit je valkje weer eens aan je oorbellen, ketting, sleutelhanger etc. als het maar glinstert)

- Close up (wil je een mooie foto maken en dan wil je valkje weer eens aan de lens knagen.. leuk zo'n close up foto!)

Hopelijk zijn dit ook leuke onderwerpen?  :)

dimi859

Citaat van: Sanna op 24 maart 2011, 08:45:42
Citaat van: Bello op 23 maart 2011, 22:03:41
ff een vraagje...hoe groot moet het bestand zijn? zit nl. met een nieuwe camera en de grootte van het bestand.


Stuur je foto maar gewoon in hoor. Die 60 kb regel gebruik ik niet meer, omdat veel ingezonden foto's dan heel klein werden of kwaliteitsverlies gaven. Ik kan zelf de foto's heel eenvoudig verkleinen. Daarom heb ik het ook niet meer genoemd bij de wedstrijd van deze maand.


Citaat van: Rocko op 23 maart 2011, 23:22:19
Misschien zijn dit nog leuke tips voor de volgende maanden:

- Actiefoto (vliegen/spelen/slopen etc.)

- ''alles samen doen'' (foto met het baasje tijdens een activiteit.. bijvoorbeeld: computeren/wassen/opruimen)

;D


Leuke indeeën ;), ik voeg ze toe aan het lijstje van komende thema's.


Groetjes, Sanna


ik heb dit wel zo gedaan hopelijk was de foto goed want heb bericht gekregn van jou dat je ze hebt ontvangen dus denk ik dat het wel in orde is, anders zou ik het op gwn formaat nog eens doorsturen ma ge moogt ma 1 keer inzenden dus ma wel dezelfde foto natuurlijk eh ;) moet ik het zo laten of moet ik hem nog eens doorsturen?

grtjs