19 april 2024, 15:45:01

Eventjes voorstellen.

Gestart door Rissiejjj, 14 maart 2011, 10:40:18

« vorige - volgende »

Rissiejjj

Ik zou mij nog is even voorstellen.

Ik ben dus Mariska (Bijnaam Rissiejjj).
Ben 19 jaar en altijd al gek van vogels, vroeger hebben wij altijd een grasparkietje gehad en een voliere met allerlei vogels.
Nadat ons grasje was overleden eerst een hele tijd geen vogel weer gehad. Totdat mijn broer 2 valkparkietjes kreeg, toen begon het bij mij weer enorm te kriebelen. Maja, mijn mams vond het geen goed idee, totdat ze er wat meer over na ging denken, en ja, ik mocht een vogeltje. Naja, 1 werden er 2. Dus sindsdien heb ik 2 valkjes.
Helaas wil de oudste valk wat ik ook probeer niet tam worden. (haal nooit weer 1 bij een winkel weg). Voor haar (is mij tenminste verteld dat het een popje is) ga ik een voliere bouwen, en daar komen dan natuurlijk ook nog enkele andere valkjes bij.
Dus zo gaat mijn vogelliefde binnen vrij korte tijd grote vormen aannemen.

Mijn vogeltjes.
Nou ik heb dus een valkje van 6 maand inmiddels, niet tam.
Ze is een cinnamon.

En een valkje van 6 รก 6.5 week oud die super tam is, soms iets TE tam, haha. Hij is een binnenvogeltje hier en blijft dat ook.
Naja, ik noem hem dus hem, maar geen flauw idee of het een man of pop is, hij is lief en daar gaat het om :)

Nou hier even wat fotootjes van de vogeltjes..
De oudste valk:



En de jongste:
Eerste dag bij mij.

En zo is hij nu.

*~Romilda~*

Hoi mariska!!
Welkom op dit gezellige forum!Je heb een mooi valkje!
Geniet van al die mooie verhalen en fotos op het forum!!
Groetjes romilda

christel

hallo leuk dat je hier lid bent geworden ik ken jou vanop een ander forum ;D

Rozzy-lee

Hoi, welkom hier.
Die jongste heeft het "handtam" wel erg letterlijk genomen  ;D

Rissiejjj

Hij doet anders dan bij me zitten. Zodra ik op mijn kamer ben gaat ook gelijk de kooi los.
Hij weet dan niet hoe snel hij bij me moet zitten. (weet niet waarom, maar vermoed eigenlijks dat het een popje is, maar blijf mooi Hij zeggen, haha)

Wel erg lastig met aankleden als die dan op je hoofd zit, haha.
Maar echt een kanjertje is het. Alleen hij kan vliegen, maar het landen moet ie nog even op oefenen. Probeert met volle vaart te landen, en maakt dus nog wel is een schuivertje, haha.