28 maart 2024, 09:51:48

even voorstellen

Gestart door yvonneZeilstra, 7 maart 2011, 20:18:45

« vorige - volgende »

yvonneZeilstra

Hallo allemaal,

Het is wel zo netjes om, als je op een forum komt, je even voor te stellen dus hierbij.
Ik ben Yvonne (31) en getrouwd met André (37). We hebben geen kinderen tenzij je onze dieren meetelt  ;). We hebben 4 paarden thuis staan waar aardig wat tijd in gaat zitten maar o zo veel voldoening geeft en daarnaast hadden we 2 valkparkieten. (meer mocht niet van André  :-X) Een popje genaamd Dodo en een mooie man genaamd Pumba. Beide vogeltjes hebben we al sinds we nog maar een paar maanden samenwoonden. O zo gezellig als je thuis komt. Dodo at, toen ze bij ons kwam, nog niet zelfstandig, Pumba wel. Ik heb haar toen zelf bijgevoerd en daardoor is ze erg tam geworden. Zo kwam ze altijd bij André om gekroeld te worden.

Helaas is ons kleine Dootje afgelopen weekend overleden. Ze viel in de kooi en toen ik haar oppakte gaf ze nog een piep en toen is ze in mijn handen gestorven. Wat er exact gebeurd is, weet ik nog steeds niet. Ze ligt nu in onze tuin begraven maar we missen haar allemaal. Pumba is deze dagen meer aanwezig dan normaal. Zijn zangrepertoir wordt aardig uitgebreid nu maar ik gun hem weer een nieuw vriendinnetje. Dit is ook de reden dat ik op de site terecht ben gekomen. Het is wel leuk om te zien dat het wel lijkt alsof er steeds meer mutaties bijkomen vergeleken met 7 jaar geleden. Wel ontzettend leuk. Ik zie ook erg mooie vogeltjes voorbij komen.

Nou dit was het wel even wat mij betreft. Ik zal eens kijken wat er allemaal op de site staat.   

groetjes
Yvonne

carco

Welkom hier en veel leesplezier.
Er zijn al aardig wat mensen met jonge valkjes en dit wordt straks alleen maar meer als buiten ook de blokken er weer in gaan.

Groetjes: Caoline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Hoi Yvonne,

allereerst nog sterkte met het verlies van Dodo.

Welkom op het forum, ik hoop dat je veel plezier beleefd aan het lezen ervan en je snel een nieuwe vriendinnetje hebt gevonden voor Pumba.  ;)

Klinkt geweldig 4 paarden thuis staan, kan me helemaal voorstellen dat hier veel tijd in gaat zitten maar ook dat je er heel erg veel plezier aan beleefd.

Leuk dat je je hier hebt voogesteld.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Welkom bij ons clubbie!!

Hier is veel informatie te vinden en kom er bij!!!
Als je vragen hebt, gewoon stellen, we zijn hier om van elkaar te leren!!!

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

yvonneZeilstra

Dank jullie wel, ik was meer van slag door de dood van dodo dan ik eigenlijk had verwacht. Ook pumba is een stuk luidruchtiger dan normaal, die mist haar ook. Ik heb nu maar de radio aangezet overdags.

Ik lees hier nu wel regelmatig en er staan leuke (en minder leuke) verhalen op. Ik ga zeker hier meelezen en met vragen meld ik me.