20 april 2024, 16:44:12

ik zal je nooit vergeten

Gestart door tjippy, 4 oktober 2010, 12:33:06

« vorige - volgende »

tjippy

Tjippy je was altijd aan het brabbelen. Je had altijd goede zin. Maar vanaf woensdag werd je ziek. Donderdag antibiotica gehaald. Maar het hielp niks. Zaterdag zijn we naar je fokker geweest en kreeg je antiworm middel.Maar je was veel te mager en je braakte alles er weer uit. Zondag heb je niks gegeten en was je zo slap dat je niet eens meer kon zitten op je stok. Maar je wou zo graag op de stok dus heb ik je geholpen om op de stok te komen. Ik heb er een andere stok tegen aan gezet zo dat je bleef zitten. Je sliep alleen maar. Tegen half 4 heb ik je uit de kooi gepakt en heb je bij mij op de hand geslapen. Telkens deed je je oogjes los en keek mij aan of ik er nog was dan ging je weer verder slapen.Tot 8 uur toen kreeg je een stuiptrekking ik jou in de kooi gelegd. En toen volgende er nog drie en toen keek je me aan en toen deed je je oogjes dicht en toen was je vertrokken. Maar vergeet niet wat ik gisteren allemaal tegen je heb gezegd. En dit meen ik ook. Ik zal je nooit vergeten. Je mocht maar een jaar bij ons blijven. Maar ik zal je missen een dikke kus
Vrouwtje

bobbie


nick

heb precies het zelfde meegemaakt , ook vanaf woensdag , mijn schat is zaterdag avond overleden op vrijwel dezelfde manier , sterkte ,

the duke

heel veel sterkte met jullie verlies
Rust zacht, lieve tjippy

martijn

Veel sterkte
Je krijgt de steun van ale valkjes hier...

Rozzy-lee

Heel veel sterkte toegewenst.