28 maart 2024, 18:08:00

Wildkleur?

Gestart door Lian02, 26 februari 2011, 13:51:58

« vorige - volgende »

Lian02

Van mijn wildkleurig kweekkoppeltje is de pop meer bruin dan grijs ze hebben momenteel 5 jongen waarvan 4 wildkleurig en 1 opaline.

Nu heeft 1 van die wildkleurige jongen  een paar gele veertjes op de vleugelbogen zeg maar, de anderen hebben dat niet. Is dat gewoon een wildkleur?

En zoals het popje  een bruinige wildkleur is bestaat dat of is dat dan toch een andere kleurmutatie?

Gr Lian

Larissa

Hoi Lian

Als je kunt dan mag je foto's plaatsen van de valkjes waar je het over hebt
het kan namelijk zijn dat de licht bruine veren wijzen op een cinnamon (split of niet)

Groetjes Larissa

Lian02

Hier de foto van vader en moeder, moeder heeft een bruinige gloed over zich heen.
Het jong waar ik het over had is gewoon wildkleur   maar heeft  wat gele vlekjes op de vleugelbogen  foto nemen lukte niet

Ik heb ook nog een volwassen jong van dit stel en die is wildkleur maar veel lichter van kleur

Hier de ouders


Hier het lichte wildkleurige jong

Larissa

hey hey

Ik denk inderdaad dat er split cinnamon in zit, misschien krijg je nog meer reactie's

groetjes Larissa

Lian02

Toch gelukt om een foto te maken van die gele vlekjes op de vleugels. Deze is de enige die dat heeft van de 4 wildkleurtjes. De 5e is een hele mooie opaline.

Rianne

Dit is heel normaal, je zult zien dat als je het vleugeltje spreid, dat er daar ook gele pareltjes zitten :)

Rocko

Ik denk dat je je valkje hoofdzakelijk toch wel een wildkleur mag noemen

Mooie foto's trouwens! :D