29 maart 2024, 09:41:18

Luna

Gestart door cals, 24 februari 2011, 13:23:02

« vorige - volgende »

cals

Luna 24 april 2008- 23 februari 2011 albino valkparkiet

Gisteren is mijn allerliefste Luna overleden tijdens haar operatie in de universtiteitskliniek te utrecht. Ik had zoveel hoop dat je het zou halen maar het mocht niet zo zijn.
Ik mis je mijn lieve domkoppie, ik haat de stilte in huis en weet me even geen raad zonder jou en Bocelli je grasparkiet maatje mist je enorm.
Dag lieverd.......
Groetjes van Carla

*~Romilda~*

aaah:( heel veel sterkte!!Altijd moelijk!!Hopelijk word je door je omgeving een beetje opgevangen,enige steun kun je wel gebruiken!!
:-* groetjes romilda

Caroline

Ach, wat verdrietig ...  :'(

Sterkte met het verlies van jullie maatje.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Doke

Veel sterkte!!! xxx

patty_dordtse valkjes

Heel veel sterkte  :'(
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Rozzy-lee


cals

Bedankt iedereen, het blijft moeilijk voor me om te accepteren dat Luna er niet meer is ze was speciaal voor me.
Bocelli haar maatje(grasje die wel s'avonds als de kooien dicht gaan in zijn eigen kooi zit naast die van Luna) houden we goed in de gaten het gaat nu redelijk met hem.

groetjes iedereen
ps zou wel een foto van Luna en Bocelli willen plaatsen maar krijg ze niet verkleind ga ff kijken hoe ik dit op ga lossen
Groetjes van Carla

SJ.

Citaat van: cals link=topic=37849.msg685622#msg685622 date=12986199javascript:replaceText('%20;)',%20document.postmodify.message);86
Bedankt iedereen, het blijft moeilijk voor me om te accepteren dat Luna er niet meer is ze was speciaal voor me.
Bocelli haar maatje(grasje die wel s'avonds als de kooien dicht gaan in zijn eigen kooi zit naast die van Luna) houden we goed in de gaten het gaat nu redelijk met hem.

groetjes iedereen
ps zou wel een foto van Luna en Bocelli willen plaatsen maar krijg ze niet verkleind ga ff kijken hoe ik dit op ga lossen

Upload je foto op http://imageshack.us/ en plaatst de link dan tussen [ img] [/img] ;)
Sterkte :-*
https://geenhippie.wordpress.com/ <-- informatie over washing only; je haren wassen met alleen water!

cals

26 februari 2011, 18:33:36 #8 Last Edit: 26 februari 2011, 18:49:34 by cals
Citaat van: SJ. op 26 februari 2011, 11:19:44
Citaat van: cals link=topic=37849.msg685622#msg685622 date=12986199javascript:replaceText('%20;)',%20document.postmodify.message);86
Bedankt iedereen, het blijft moeilijk voor me om te accepteren dat Luna er niet meer is ze was speciaal voor me.
Bocelli haar maatje(grasje die wel s'avonds als de kooien dicht gaan in zijn eigen kooi zit naast die van Luna) houden we goed in de gaten het gaat nu redelijk met hem.

groetjes iedereen
ps zou wel een foto van Luna en Bocelli willen plaatsen maar krijg ze niet verkleind ga ff kijken hoe ik dit op ga lossen

Upload je foto op http://imageshack.us/ en plaatst de link dan tussen [ img] [/img] ;)
Sterkte :-*


Dank je wel SJ.!



Luna...




Uploaded with ImageShack.us



Groetjes van Carla

cals

.....precies een maandje geleden was je er nog, ik mis je pippeloentje
Groetjes van Carla

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

lynette

Knuffeltje voor jou  :-*  :'(


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sally

Veel sterkte hiermee nog!

Nooit leuk om je maatje te verliezen.  :(

:-*