28 april 2024, 00:53:46

Gewond teentje

Gestart door Rivka, 20 februari 2011, 20:24:38

« vorige - volgende »

Rivka


Hallo,

Mijn valkje heeft een gewond pootje,
haar nagel en voorste puntje van haar teen staan helemaal scheef. in de bijlage staan foto's
weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen.

Alvast bedankt

Groetjes Rivka

Larissa

Hoi hoi

Ik zal hier morgen ff mee naar een VA gaan, om te kijken of hij niet gebroken is want dit is inderdaad een vreemde stand
Misschien dat de VA je morgen meer kan vertellen jij kunt nu verder weinig doen
Gebruikt de valk haar teentje nog wel dan ?

groetjes Larissa

Rivka


hallo,

Bedankt voor je reactie
Ja mijn valkje gebruikt haar teen nog wel met klimmen en landen en alles eigenlijk.. maar ze houd hem wel een beetje omhoog zodat ze er geen last van heeft.

Ik zal inderdaad maar naar de VA gaan.

Groetjes Rivka

Larissa


Hou je ons op de hoogte wat de VA zei ?

groejtes

Rivka


Hallo Larissa,

De VA zei dat het waarschijnlijk een kneuzing is die is veroorzaakt doordat ze is blijven hangen.. Ik moest alle stokken en waar ze op kan zitten eruit halen zodat ze op de grond moest zitten om te rusten, alleen als ze dan heel erg ging klimmen in haar kooi mocht ik ze er weer in doen, want een stok is altijd beter dan als een idioot te lopen klimmen  ::)

Ik had de stokken eruit gehaald maar na een paar uur bleef ze maar klimmen dus heb ik ze er weer in moeten doen...

De VA zei ook dat als het teenje zou verkleuren (donkerder zou worden) moest bellen want dan sterft het af.
De VA heeft me ook niks mee kunnen geven (medicijnen of iets anders) omdat ze nog gewoon actief was en goed eette en dronk.

Afwachten dus..

Groetjes Rivka

Rivka


Heei,

Het proces heeft een plotselinge wending gemaakt:
Kom ik vanmiddag thuis haal mijn schatje uit haar kooi
wat blijkt.. haar teentje staat weer helemaal recht  ;D ;D

Blij dat het zo gelopen is  :)

Groetjes Rivka

Larissa

Hey Rivka

Gelukkig is alles weer goed met het teentje, blij dat je er toch even mee naar de Va bent geweest.

Blij te lezen dat ook het teentje weer helemaal recht staat

knuffel voor je valkje

:D :D