18 april 2024, 18:37:59

Onze lieve Plukkie

Gestart door ronaldvd, 11 februari 2011, 16:45:58

« vorige - volgende »

ronaldvd

11 februari 2011, 16:45:58 Last Edit: 12 februari 2011, 17:06:30 by ronaldvd
Ons lief maatje en levens partner is niet meer. Na bijna 8 jaar samen te zijn geweest heb je ons onverwacht verlaten.  

Nooit meer zul je badderen en bij ons zitten. Nooit meer zullen we van je fluiten kunnen genieten. Veel liefde en aandacht hebben we van je gekregen en je hebt ons altijd vrolijk kunnen stemmen. De liefde die we om je hebben en nu ook de pijn en verdriet van het afscheid heeft voor altijd een plek in ons hartje gekregen.

Net voor je overlijden heb ik nog van je mogen dromen en heb ik je horen zeggen: "Bedankt lief baasje voor al je liefde en aandacht.  ik heb het fijn gehad bij jullie, bedankt voor alles".

Het ga je goed allerliefste maatje van ons en vlieg nog maar vaak in onze dromen voorbij als je wilt want ons hartje kun je niet verlaten en voor altijd zul je in gedachten en dromen bij ons zijn.

We hebben nog steeds heel veel verdriet om je maar je bent nu op een vredige plaats en voelt je nu weer beter.

In Herinnering aan ons vrouwtje Plukkie die op 8 februari 2011 in de vroege ochtend ons heeft verlaten na een zeer kort ziekbed.

Tot weer ziens in onze dromen lief valkje van ons

Evelyn en Ronald


Larissa

Hoi Evelyn en Ronald

Heel veel sterkte met het verlies van jullie bijzondere maatje

Larissa

Caroline

Ach, wat verdrietig ...  :'(

Heel veel sterkte, Evelyn en Ronald.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

christel

hoe triest zeg :'( Veel sterkte in jullie verlies :'(

Rozzy-lee

Hoi Evelyn en Ronald.

Heel veel sterkte, we weten precies hoe jullie je voelen op dit moment.

ronaldvd

Hallo allemaal,

Heel veel dank voor jullie lieve reacties, het is een fijn gevoel om dit te lezen van jullie.

We stellen dit zeer op prijs en voelen ons getroost

Mvrgr,

Evelyn & Ronald