27 april 2024, 08:25:06

Wikken en wegen..

Gestart door Cherro, 8 februari 2011, 22:38:57

« vorige - volgende »

Cherro

Iedereen tot dusver bedankt voor de antwoorden en het meedenken.

Ik heb bij diverse mensen van hier ff een berichtje gedaan, en wacht met spanning af wat Milaja en ook Rianne en Linda en Caroline de komende tijd krijgen aan jongen van t voorjaar.

Mn vriend kende niet echt vogels maar is helemaal verkocht, en we hebben via kennissen vernomen dat ze nog valkjes hadden, dacht dat die toen net als mij gestopt waren, en daar heb ik een reservering staan voor een bont gepareld witmaskertje.

Ook zag mn vriend vandaag op internet een wildkleurdametje, handtam en wel, van 2 jaar ongeveer. Hij was gelijk verkocht, en we besloten te gaan kijken.

Zit daar dus geen wildkleur, maar een mooie cinnamondame met bont in haar nekkie. Zo schattig om te zien.

Dame en heer hebben elkaar al ontmoet, mopperden ff wat, maar zitten nu beiden zich te poetsen en te prutten in mn nek :D


Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Sanna

Leuk dat het zo goed uitgepakt heeft ;).

Groetjes, Sanna

Cherro

Ja echt super :D

Kan ook niet wachten om met de voliere buiten te kunnen gaan beginnen zodat die klaar is voor bewoners :D

Ben benieuwd wat de dames aan jongen gaan krijgen, heb goede referenties gekregen van van de forummers over hen, dus alleen maar goed :D

Vandaag ook contact gehad met een van de forumleden over een herplaatskoppeltje, en de eigenaren zijn akkoord en ik mag ze op komen halen. Ben helemaal blij :D

Erg spannend en leuk :D :D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!