28 maart 2024, 20:29:23

Fotowedstrijd - maart 2011

Gestart door Sanna, 7 februari 2011, 20:36:18

« vorige - volgende »

Nieuwsgierig

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8

Sanna

7 februari 2011, 20:36:18 Last Edit: 13 maart 2011, 16:22:54 by Sanna
Het thema voor de fotowedstrijd van maart is:

Nieuwsgierig


Dit thema moet iedereen lukken. Ik ken haast geen valkje waar je rustig een foto van kunt nemen, omdat hij dan nieuwsgierig aan de camera gaat knabbelen. En welk valkje wil niet even onderzoeken wat er nou precies op dat plekje ligt waar hij niet komen mag? Ach, de mogelijkheden zijn weer legio...

Stuur je foto in vóór 28 februari. Stuur je foto, die niet groter is dan 60 kb, in de vorm: maart11_jelogin.jpg naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com (met "jelogin" bedoelen we je gebruikersnaam op het forum). Heb je moeite met verkleinen van je foto, mail dan even naar hetzelfde e-mailadres.

Let erop! 1 inzending per persoon...

Veel succes iedereen!



Foto 1


Foto 2


Foto 3


Foto 4


Foto 5


Foto 6


Foto 7


Foto 8



Hermien

Mag het ook een filmpje zijn?  ;D

Sanna

Zijn er hier geen nieuwsgierige valkjes op het forum?? ??? Ik heb nog maar 2 foto's binnen. Ik wacht nog een paar dagen met de wedstrijd openen en hoop dat er nog wat binnen komt. Kom op mensen! Zo'n overweldigende deelname als vorige maand was fantastisch!

*~Romilda~*

Ik ga nu ook nog een foto inzenden..was het een beetje vergeten..hoop dat ie leuk genoeg is..
Groetjes romilda

Sanna

Geweldig, dank je wel! Ik heb al met al toch wel wat inzendingen gehad deze week, dus van het weekend gooi ik de wedstrijd open. Dus wie nog wil insturen..... ;)

Groetjes, Sanna

Sanna

Nou, toch nog een leuk aantal binnengekregen. Bedankt voor de moeite allemaal!

Ik heb de binnengekregen foto's geplaatst. Mis je die van jou? Stuur me nog even een mailtje en dan komt die er ook bij. Morgen open ik de poll.

Groetjes, Sanna

SJ.

Die laatste foto is echt GE-NI-AAL
https://geenhippie.wordpress.com/ <-- informatie over washing only; je haren wassen met alleen water!

Sanna

Ja, de wedstrijd is geopend. Stemmen maar!!

patty_dordtse valkjes

Er zijn weer leuke inzendingen zeg

maar er blijft er maar 1 speciaaltje  :'(

knuffie  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Larissa

Hey Patty

Voor jou is fototje 4 speciaal he

:-*

*~Romilda~*

Lilos staat er ook bij!Wat leuk!!:D
Groetjes romilda:D en de rest wat een leuke fotos vooral de laatste ja!

cals

14 maart 2011, 13:54:03 #11 Last Edit: 14 maart 2011, 22:10:38 by cals
Citaat van: patty_dordtse valkjes op 14 maart 2011, 08:03:22
Er zijn weer leuke inzendingen zeg

maar er blijft er maar 1 speciaaltje  :'(

knuffie  :-*



Hier nog iemand met een speciale betekenis voor die ene foto, blijft moeilijk he om ze te zien op foto's en te weten dat je het met die foto's en de mooie herinnering moet doen. Maar ik ben blij dat ik haar kan laten zien en nieuwsgierig was ze zeker!

Leuke foto's trouwens van iedereen!

groetjes,
Carla
Groetjes van Carla

Sanna

Beste mensen, we hebben weer een winnaar deze maand: Saar met haar Kuif. Van harte gefeliciteerd! Saar, je cadeautje staat hier:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12057.msg688877.html#msg688877

Groetjes, Sanna